מנותקים: איך גורמים לרמי לוי תקשורת להחליף מוצר פגום שסיפקו?

המכשיר הסלולרי החדש לא נדלק, אבל בחברת הסלולר סירבו להחליפו ואף חשדו בנכונות בנזק מכוון של הלקוחה

גדעון רייכר צילום: ללא
להתמודד עם הדפוסים שמגבילים אותנו
להתמודד עם הדפוסים שמגבילים אותנו | צילום: ingimage/ASAP

רמי לוי פורש את רשתו מקצה הארץ ועד קצה, אבל ראוי כי יפנה ממרצו לרצות לקוחות מתלוננים. הנה דוגמה: מלי אחזה בידו של נכדה, ובשעת ערב נכנסה לסניף של רמי לוי תקשורת בראש העין לרכוש מכשיר טלפון נייד. המוכר המליץ בחום על נקסוס 4 של חברת LG ומלי רכשה אותו תמורת 1,189 שקל, בתוספת 300 שקל על מנת לבטחו מפני כל פגע לשנתיים הבאות.

היה ראוי, אולם מלי החשדנית ביקשה מהמוכר לפתוח את האריזה ולהפעיל את המכשיר בעודה שוהה בחנות.

יידלק ויפעל כהלכה. נקסוס 4 יצא לדרכו לביתה של מלי, הוטען שמונה שעות רצופות, אולם סירב לגלות סימני חיים.

מלי דרשה, כצרכנית נבונה, מכשיר חדש או את כספי בחזרה. ואילו המוכר, שיום קודם לא הצליח להפיח רוח חיים במכשיר, נעור לחיים. "אני זוכר כי הוא דלק ביום אתמול", אמר. "אני לא יודע מה קרה למכשיר בביתכם, אולי הוא נפל".

פגום יש להעניק לו מוצר חלופי. זכות הדיבור ללשכתו של רמי לוי: "מכיוון שחלפו שעות רבות מאז רכישת המכשיר, ומכיוון שלא ניתן להוכיח אם

התקלה מקורה ביצרן או בשימוש של הלקוחה...".

מוזמנת להגיע לסניף ולקבל מכשיר נקסוס חדש".

תגיות:
תקשורת
/
רמי לוי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף