פוטנציאל ההגעה למיליוני לקוחות דוברי רוסית הוא אדיר, ובייחוד כאשר משתמשים בכלים ייעודיים שנבנו מתוך הבנה של הצרכן דובר השפה. היכולת להגיע לדוברי רוסית בכל העולם, ולא רק ברוסיה עצמה, משחקת כאן תפקיד חשוב ביותר; לכן מומלץ להשתמש בפלטפורמות שמלכתחילה פותחו מתוך היכרות עם דוברי השפה.
מכיוון ששיווק אפקטיבי מתחיל היכן שנמצא קהל היעד, אנשי השיווק חייבים לפרסם בפלטפורמות המתאימות. לדוגמה: מנוע החיפוש המוביל לדוברי רוסית הוא Yandex ולא גוגל; הרשת החברתית המובילה היא vKontakte ולאו דווקא פייסבוק; Odnoklassniki ("חברים לכיתה") הוא אחד מאתרי התוכן המובילים במדינה וכן הלאה.
באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים, בינה מלאכותית וכמויות דאטה גדלות והולכות, ניתן לטרגט מיליוני משתמשים דוברי השפה באמצעות מודעות חיפוש, באנרים / דיספליי, רימרקטינג, בניית קהלים, מודעות מובייל, וידאו, טרגוט מבוסס מיקום ועוד.
בנוסף ניתן להשתמש במגוון כלים כגון Yandex Metrica לצורכי מדידה, מעקב ויצירת דוחות. הכלי החינמי הזה הפך למתחרה רציני של גוגל אנליטיקס בשנים האחרונות, ובין היתר מציע גם מפות חום וקליקים (פיצ'ר שלא קיים בגוגל נכון להיום).
ראוי לציין שיאנדקס מנהלת גם אופרציה של ארנקים וירטואליים, המאפשרים רכישות מיידיות ללא עיכובים. ה-eWallets הם חלק ממערכת תשלומים שנקראת Yandex Money המספקת רשת תשלומים מאובטחת, כרטיסים בנקאיים, הלוואות ועוד.