קמפיין של מיזם הצרכנות מיי באנדלס לסגירת פערי מחירים

המיזם הוא לטפורמה דיגיטלית המציעה למשתמשים לרכוש חבילות של מוצרי צריכה מהיצרנים ולקבלם עד הבית במשלוח חינם. במיזם ישתפו פעולה היצרנים המובילים במשק

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
מיי באנדלס
מיי באנדלס | צילום: באדיבות מיי באנדלס

מיזם הצרכנות מיי באנדלס, המחבר באופן ישיר בין היצרן לצרכן ושנועד לסגירת פערי מחירים בין הצדדים, יוצא לדרך בקמפיין פרסומי שכולל רדיו ושלטי חוצות בהשקעה של 5 מיליון שקל. מיזמים דומים הופעלו בתקופת הקורונה.

תגיות:
קמפיין
/
חבילות מזון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף