זה לא משנה אם אתם מפרסמים בעצמכם או ששכרתם חברה חיצונית שתעשה זאת עבורכם, עליכם לדעת שהשיווק בפייסבוק היום חייב להיות כזה שמתאים לפלטפורמה. למה הכוונה? פייסבוק שואפת לכך שמרבית התוכן שמפורסם בה יהיה תוכן ויזואלי של סרטונים וקטעי וידאו וכך היא נותנת עדיפות למי שמקפיד לפרסם באופן הזה. אנו רוצים להסביר יותר לעומק על האפשרות הזו ולמה היא כל כך חשובה, כולל כמה טיפים לסרטוני התדמית הבאים שלכם לעסק.
תהליך היצירה דרכם הוא מורכב ומקיף וכולל מחשבה על קונספט ייחודי, ליווי של כל הפרויקט מההתחלה ועד לתוצר הסופי והרבה שינויים, התאמות ודיוקים במהלך הדרך כדי להגיע לסרטון שקולע בדיוק למטרה של העסק ובאמת יעצור את הגולשים וייתן להם חומר למחשבה.