מנכ"ל החברה, ג'ורג' ווסטון, אמר כי פריימרק תעלה מחירים על בהדרגתיות בקולקציית הסתיו והחורף של הרשת, אך הבהיר כי הם "מחוייבים לשמור על מחירים שיאפשרו לכולם לרכוש את בגדינו".
המהלך של פריימרק מגיע לאחר תקופה מוצלחת מבחינת הרשת, כשסך המכירות בחצי השנה האחרונה עמד על 3.5 מיליארד ליש"ט, לאחר שהצליחה לשמור על כל החנויות שלה פתוחות בתקופת הקורונה. לדברי הרשת, מרכיב חזק במכירות שלה נבע מחזרת הציבור לטייל ברחבי העולם, וכך היא מכרה הרבה מזוודות, בגדי ים וסנדלים, כמו גם מוצרי טיפוח. עם זאת, פריימרק עדיין לא הצליחה לחזור לרמת המכירות שלפני המגפה.