רשת בתי הדיור המוגן פאלאס מקבוצת עזריאלי, המפעילה ברחבי הארץ ארבעה בתים לדיור מוגן, משתדרגת לקראת החגים. בית הדיור בתל אביב, שנבנה כקומפלקס יוקרתי בסגנון קלאסי אירופי, עובר בימים אלה פרויקט התחדשות בהשקעה של 16 מיליון שקל.

פרויקט ההתחדשות כולל שדרוג ורענון של השטחים הציבוריים, כגון הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא, הכולל את הבריכה, הסאונה, חדרי הטיפולים והכושר. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל ערן בינדרמן. העיצוב העדכני יעניק לבית מראה מעט יותר בהיר וקליל, תוך שמירה על הצביון האקסקלוסיבי.

בית הדיור המוגן משתרע על שטח של 25 אלף מ"ר וכולל 231 יחידות דיור. רשת עזריאלי פעילה בתחום מיזמי נדל"ן שונים, והדיור המוגן הוא אחד התחומים המרכזיים שאליהם נכנסה הרשת בשנים האחרונות.

לדברי ניר בן ברוך, מנכ"ל פאלאס תל אביב: "השנה אנו מציינים 18 שנים להקמת הבית, שקבע סטנדרט חדש בענף הדיור המוגן בישראל. המהלך להתחדשות הבית יוסיף רבות לאיכות חיי הדיירים ולרווחתם".

לדברי איריס כהן, מנכ"לית הרשת: "בימים אלו הרשת מרחיבה את הפעילות ומקימה בית דיור מוגן חדש בראשל"צ, שיתווסף לבתי הדיור הפועלים בכל רחבי הארץ. הרשת פועלת באופן רציף לשמירה על חוויית הלקוחות ועל העדכניות של הבתים".