חברת monday.com, המפתחת פלטפורמה לניהול עבודה בארגונים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס D בסך 150 מיליון דולרים. סכום הגיוסים הכולל בחברה מגיע כעת ל-234.1 מיליון דולרים. קרן ההשקעות מעמק הסיליקון Sapphire Ventures הובילה את הסיבוב. 
חברת monday.com הוקמה ב-2014 בתל אביב ולה משרדים נוספים בניו יורק. היא מציעה פלטפורמה המאפשרת ללקוחותיה לנהל במקום אחד את כל היבטי העבודה שלהם - החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול קמפיינים שיווקיים, לקוחות ומכירות. בנוסף, החברה שמה דגש מיוחד על חווית המשתמש, נוחות ויצירת מוצר ש״אנשים אוהבים להשתמש בו״. בין לקוחות החברה נמצאים קרלסברג, ערוץ דיסקברי, פיליפס, ו-WeWork, לצד מאות חברות פורצ'ן 500 ויותר מ-80 אלף בתי-עסק נוספים.
המוצר של monday.com מאפשר לארגונים ברחבי העולם לייצר תהליכי עבודה יעילים יותר, לשפר את התקשורת בין צוותים ומחלקות, ולייצר דו״חות בזמן אמת להנהלה הבכירה. ״המוצר שלנו פותר בעיה יסודית ומהותית שכמעט כל צוות שאני מכיר חולק: היכולת לעבוד ביחד בצורה יעילה ונעימה. הלקוחות שלנו מספרים שבזכות מאנדיי הם מספיקים יותר, משפיעים יותר ומבינים איך מה שהם עושים תורם לתמונה הגדולה״ אומר רועי מן, מייסד שותף ומנכ״ל החברה.

מן הוסיף: "אנחנו רואים שישנם יותר ויותר מוצרים טכנולוגים המספקים פתרונות נקודתיים לסביבת העבודה. אנחנו שואפים להיות המקום שמחבר בין כל אותם המוצרים כדי לאפשר לכל הצוותים והעובדים בארגון לעבוד יחד למען מטרה משותפת. אנחנו נרגשים לחבור למשקיעים החדשים שלנו כדי לממש את החזון הזה". לדבריו, המוצר מפתחים הופך להיות המקום בו נמצאים כל האנשים, התהליכים והמידע שזורם בארגון. באמצעותו כל עובד יכול להבין במבט אחד איפה הדברים עומדים וכיצד הוא יכול להשפיע ולמצות את יכולותיו.
monday.com עשתה השנה התקדמות משמעותית לעבר חזון זה בכך שהיא מאפשרת כעת לא רק לחבר בין אנשים ותהליכים אלא גם בין תוכנות וכלי עבודה שונים בארגון. באמצעות חיבורים אלו, לקוחותיה של החברה מאפשרים לתוכנות עמן הם עובדים "לדבר אחת עם השניה" וכך לגשר על הפער שנוצר בין צוותים שעבודתם מתנהלת במקומות וכלים שונים.  המימון החדש ישמש להאצת את אסטרטגיית הצמיחה המהירה, להגדיל את נפח הפעילות הבינלאומית שלה, לפתח אינטגרציות נוספות ולהמשיך להוציא גרסאות בשפות שונות ולקהלים חדשים.
"מה שמאנדיי עושה עבור צוותים וארגונים ברחבי העולם הוא לא פחות ממהפכני. אנחנו נרגשים מהשותפות עם רועי, ערן ושאר הצוות של monday.com במשימתם לשנות את הדרך שבה אנשים עובדים", אמר רג'יב דאהם, שותף מנהל ב-Sapphire Ventures.