מתחדשת: אחרי 15 שנה - השינוי הגדול שעושה חברת פפסי

PepsiCo, חברת האם של פפסי, השיקה לוגו בעיצוב חדש, זאת לאחר 15 שנים שנשאה את סמל המותג המוכר והאהוב. אז מה השתנה? שם המותג עבר למקום חדש, ולפי החברה: "הצבעים מסמלים תעוזה ואנרגיה חדשה"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בקבוקי פפסי
בקבוקי פפסי | צילום: רויטרס

פפסי, אחד ממותגי המשקאות המובילים בעולם, חשפה ביום שני האחרון, לראשונה מזה 15 שנה, לוגו חדש.

הגרסה החדשה שנחשפה היא גרסה מודרנית של הלוגו הקלאסי של פפסי הכולל מעגל ובו פלטת הצבעים התוססת של אדום, לבן וכחול. העיצוב החדש מיקם את שם המותג "פפסי" באותיות מודגשות, שלדברי החברה משקף "תעוזה ואנרגיה חדשה".

בהשוואה ללוגו הישן, העיצוב החדש כולל יותר מהצבע הכחול החזק, ובעיצוב משקה ה"זירו", ללא הסוכר, מודגש הצבע השחור. העיצוב החדש יושק בצפון אמריקה בסתיו הקרוב ובשאר העולם ב-2024. הלוגו החדש נחשף בהצהרה של PepsiCo, חברת האם של פפסי.

תגיות:
לוגו
/
פפסי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף