פפסי, אחד ממותגי המשקאות המובילים בעולם, חשפה ביום שני האחרון, לראשונה מזה 15 שנה, לוגו חדש.

הגרסה החדשה שנחשפה היא גרסה מודרנית של הלוגו הקלאסי של פפסי הכולל מעגל ובו פלטת הצבעים התוססת של אדום, לבן וכחול. העיצוב החדש מיקם את שם המותג "פפסי" באותיות מודגשות, שלדברי החברה משקף "תעוזה ואנרגיה חדשה".

בהשוואה ללוגו הישן, העיצוב החדש כולל יותר מהצבע הכחול החזק, ובעיצוב משקה ה"זירו", ללא הסוכר, מודגש הצבע השחור. העיצוב החדש יושק בצפון אמריקה בסתיו הקרוב ובשאר העולם ב-2024. הלוגו החדש נחשף בהצהרה של PepsiCo, חברת האם של פפסי.