התחרות בין מלונות הבוטיק בתל אביב הולכת ומתעצמת. במהלך השנה האחרונה קמו מלונות כמו בקסטייג' של רשת אטלס, מלון אקונין או מלונות של רשתות בראון, פתאל וישרוטל (המקימה מלון בדיזנגוף 99), ובמקביל הוקם באחרונה ברחוב דיזנגוף המלון MAYER HOUSE.

מלון מאייר האוס מאתגר את הרשתות הוותיקות במחיר ובשירות. הוא נולד מחלום של תל אביבים שרצו להעניק את החוויה העירונית. מאייר האוס שוכן בבניין משנות ה־70 שתכנן האדריכל הצ'כי מקס טינטנר. היזם ואיש הלילה ארז אביב ושותפיו עופר ביטון ואלון אביב החליטו לשכור את המבנה ל־15 שנה ולהסב אותו למלון בוטיק.

השם ניתן על שמו של ראש העיר הראשון מאיר דיזנגוף. הוא מנוהל ביעילות רבה ומאפשר להוריד עלויות. במלון, השוכן סמוך לכיכר דיזנגוף, יש 46 חדרים - ומתוכם שני חדרי פרימיום עם מרפסות הפונות לכיכר המפורסמת וקומת גג עם בריכה. במלון ספא עם חדר טיפולים ליחיד או לזוג, במחירים מיוחדים לאורחי המלון. המסעדה ממוקמת בקומת הכניסה, עם תפריט מגוון. היא פתוחה כל יום משעות הבוקר, כולל בר באווירה אירופית.

המחיר ללילה כולל ארוחת בוקר הוא חל מ־1,000 שקל, וללא ארוחת בוקר - החל מ־878 שקל. מנהל המלון רונן בוטבול אומר שמחצית מאורחי המלון הם תיירים, ובעקבות האירועים הביטחוניים נרשמו ביטולים, אבל כעת המלון שב תפקד בתפוסה מלאה.