אחרי שעזב את משכן הכנסת עם היוודע תוצאות הבחירות האחרונות, השר לביטחון פנים לשעבר עמר בר-לב מונה אתמול (ראשון) לתפקיד חדש - יו"ר הדירקטוריון של חברת המאפיות אנג'ל. בר־לב יחליף את דוד שביט שהתפטר בינואר 2023, לאחר תשע שנים בתפקיד.

בגין כהונתו, בר-לב יהיה זכאי לתגמול בסכום 120,000 שקלים בשנה אשר ישולם בארבעה תשלומים רבעוניים שווים. ועדת התגמול ודירקטוריון החברה אישרו את תנאי כהונתו והעסקתו אמש, ונימקו כי תנאי העסקתו עומדים בהוראות מדיניות תגמול החברה ואישורם הינו לטובתה.

קבוצת אנג'ל, שמשווקת לחמים ומוצרי מאפה הינה אחת מהמפורסמת ביותר בשוק בישראל. היא נוסדה בשנת 1927 בישראל וב-1984 הונפקה לבורסה כחברת שלמה אנג'ל. מנכ"ל החברה הוא ירון אנג'ל וכיום היא נמצאת בשליטת יצרנית הקמח הפרטית 'שטיבל' שמחזיקה ב-24% מהמניות ובני משפחת אנג'ל בראשות מנכ"ל החברה ירון אנג'ל שמחזיקה בכ-23% מהחברה.

בר־לב הוא בעל תואר ראשון באגרונומיה ותואר שני ביחסים בינלאומיים. הוא כיהן כחבר כנסת בין השנים 2022-2013, מטעם מפלגת העבודה. בשנים 2019 ו-2020 לא נכנס לכנסת וכיהן כדירקטור בחברת אורביט. בשנתיים האחרונות כיהן בר-לב כשר לביטחון פנים בממשלת בנט-לפיד.