התשובה של קרפור לשופרסל: מועדון בשיתוף כאל והפועלים

התחרות בענף מועדוני הצרכנות מתלהטת. רשת ויקטורי השיקה כרטיס מועדון בשיתוף מקס. פאוור קארד מצרפת את אופטיקנה

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
אורי קילשטיין
אורי קילשטיין | צילום: ענבל מרמי

ענף כרטיסי האשראי בישראל חווה בשבועות האחרונים שינויים טקטוניים בכל תחומי הפעילות: מפץ במבנה הבעלות בחברות כרטיסי האשראי וכן שינוי מפת מועדוני הלקוחות. קרפור ישראל מקבוצת אלקטרה צריכה בניהול אורי קילשטיין מסרה אתמול על הקמת מועדון לקוחות בשיתוף חברת כרטיסי האשראי כאל ובנק הפועלים. מדובר במהלך תגובה של קילשטיין, לשעבר המשנה למנכ"ל שופרסל, למועדון דומה שהוקם על ידי שופרסל בשיתוף פייבוקס מקבוצת דיסקונט.

ואילו מועדון Power Card מקבוצת כאל מתרחב באמצעות הצירוף של רשת אופטיקנה. במסגרת זאת יוענקו במהלך מאי 100 שקלים הנחה על משקפי ראייה ו־5% Cashback, החזר כספי קבוע על כל רכישה באופטיקנה. מנכ"לית PowerCard דנה אפשטיין: "המועדון המוביל, עם מגוון רשתות ומותגים בכל תחומי החיים - דלק, עשה זאת בעצמך, הנעלה, ביגוד, ספורט ותיירות - ימשיך לחדש את הצעת הערך. בשנה הקרובה נתרחב בתחום הפנאי והבידור".

תגיות:
שופרסל
/
חברות כרטיסי האשראי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף