ענף כרטיסי האשראי בישראל חווה בשבועות האחרונים שינויים טקטוניים בכל תחומי הפעילות: מפץ במבנה הבעלות בחברות כרטיסי האשראי וכן שינוי מפת מועדוני הלקוחות. קרפור ישראל מקבוצת אלקטרה צריכה בניהול אורי קילשטיין מסרה אתמול על הקמת מועדון לקוחות בשיתוף חברת כרטיסי האשראי כאל ובנק הפועלים. מדובר במהלך תגובה של קילשטיין, לשעבר המשנה למנכ"ל שופרסל, למועדון דומה שהוקם על ידי שופרסל בשיתוף פייבוקס מקבוצת דיסקונט.

לקראת השקת רשת המזון הבינלאומית קרפור בישראל, הממונה על התחרות אישרה את שיתוף הפעולה. המועדון יקנה הטבות ברשתות מזון, אופנה וחשמל תחת כרטיס אחד. כרטיס האשראי יונפק על ידי כאל ללקוחות ביט (של בנק הפועלים) וללקוחות אלקטרה מוצרי צריכה.
ייכללו בו לקוחות מועדון ביט־קארד ולקוחות מועדון Family 365. קרפור ישראל צפויה להשיק בשבוע הבא 50 מסניפיה בכלל הרשתות המופעלות על ידה ובהם מחסני חשמל, שקם אלקטריק, סבן אילבן, קולומביה, אדידס ועוד.

קילשטיין: "מדובר בבשורה לצרכנים, שייהנו מהטבות משמעותיות ברשתות מזון, אופנה וחשמל באמצעות שימוש בכרטיס מועדון אחד".
רשת ויקטורי וחברת האשראי Max השיקו אתמול כרטיס אשראי משותף, הכולל גם חברות במועדון הלקוחות ומגוון הטבות ברשת ויקטורי. בין ההטבות: 130 שקל מתנת הצטרפות, פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה, תשעה מוצרים בהנחה חודשית ועשרה קופונים אישיים בכל חודש.
זהו שיתוף הפעולה השני בין הרשתות, לאחר שבשנה שעברה השיקו השתיים את גיפט קארד ויקטורי 100% בצורת כרטיס פיזי טעון או כארנק דיגיטלי.

מנכ"ל ויקטורי אייל רביד: "הכרטיס המשודרג שלנו נותן כעת יותר מתמיד את הערך הגדול ביותר לצרכנים". מנכ"ל Max רון פאינרו: "אני מברך על הבחירה של רשת ויקטורי כשותפה למהלך משמעותי עבור לקוחותיה".

ואילו מועדון Power Card מקבוצת כאל מתרחב באמצעות הצירוף של רשת אופטיקנה. במסגרת זאת יוענקו במהלך מאי 100 שקלים הנחה על משקפי ראייה ו־5% Cashback, החזר כספי קבוע על כל רכישה באופטיקנה. מנכ"לית PowerCard דנה אפשטיין: "המועדון המוביל, עם מגוון רשתות ומותגים בכל תחומי החיים - דלק, עשה זאת בעצמך, הנעלה, ביגוד, ספורט ותיירות - ימשיך לחדש את הצעת הערך. בשנה הקרובה נתרחב בתחום הפנאי והבידור".