חברת Aligned, שפיתחה את מערכת סגירת העסקאות הראשונה מסוגה עבור עולמות ה-B2B, השלימה סבב גיוס ראשוני בשווי 5.8 מיליון דולר בהובלת הקרנות Hez Ventures וNFX,יחד עם משקיעי אנג'ל ומשקיעים נוספים.

הגישה החדישה והשיתופית של Aligned, מתחילה עידן חדש של קניה ומכירה בעולמות הB2B. במערכת שפיתחו ניתן לייצר פרופילים הזמינים באופן ציבורי לכולם, חיבורים עם לקוחות פוטנציאליים וביצוע של כל האספקטים הנדרשים לעסקה ישירות בתוך המערכת, תוך בניית אמינות רבה ואפקט רשת. 

על אף הדיגיטציה המואצת של העולם העסקי, האופן שבו רוכשים ומוכרים בעולם ה-B2B נשאר ללא שינוי מהותי, ועדיין מורכב מאינסוף התכתבויות במיילים, קבצים מצורפים, ולינקים למצגות וקבצי אקסל. התוצאה היא חוויית קנייה מתסכלת ופחות עסקאות שנסגרות. לפי חברת Gartner, כ- 77% מהלקוחות בעולם ה-B2B סיפרו כי הרכישה שביצעו לאחרונה הייתה מורכבת או קשה בגלל תהליך המכירה.

כדי ״להציל״ עסקאות ולהעלות את אחוזי סגירת העסקאות, Aligned פיתחה מערכת שמטפחת שיתופי פעולה יעילים יותר לאורך כל שלבי העסקה ומייצרת חווית קנייה אופטימלית. מטרת החברה היא לסדר מחדש את הדרך שבה לקוחות ואנשי מכירות עובדים יחד  בתהליכי B2B, דרך הפעלת חדרים דיגיטליים, בהם הצדדים ישתפו מסמכים, יתאמו את צירי הזמן וקצב התקדמות השלבים בעסקה ויוכלו לנהל את התהליך יותר בקלות אל מול כל  המעורבים בעסקה לקראת חתימה. בנוסף, באמצעות הדאטה שנאספת, Aligned יוצרת תובנות שיעזרו למוכרים להגיע לנהל את העסקאות שלהם בצורה חכמה  ולא "כפעולה מהבטן".

"קנייה ומכירה בעולמות ה-B2B זהו תהליך כאותי וארוך הכולל מספר גדול של מקבלי החלטות ולעיתים קרובות חודשים של מיילים מאחד לשני, עם הרבה שטחים מתים ועניינים שצריך לטפל בהם", אומר גל אגא, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת Aligned. "הזמן בו אנו נמצאים מהווה הזדמנות לשינוי כללי המשחק, כך שנוכל לעשות מה שחברות כמו Slack או Zoom עשו לאופן שבו אנחנו מתקשרים כיום. במקרה של חברת Aligned, המטרה היא להפוך קנייה ומכירה לאפקטיבית יותר עבור שני הצדדים, ואפילו לתהליך מהנה. אנחנו נלהבים להוביל את השינוי להפיכת חוויית הקנייה והמכירה לחסרת חיכוכים, לשיתופית ויעילה".

"Aligned זיהתה פער משמעותי בשוק מכירות הטכנולוגיה, המצריך את הצדדים למצוא פתרון לשיתוף פעולה אפקטיבי יותר, שיאפשר לצדדים להתמקד במטרותיהם לטווח הארוך", אומר ג'יימס קורייר, שותף-מנהל בקרן ההשקעות NFX: "חברת Aligned נכנסה לשורש העניין בכל הקשור לחוסר יעילות בתהליך מכירה בעולמות ה-B2B, באמצעות יצירת המערכת הראשונה, והיחידה מסוגה, הממוקדת בשיפור חווית הקונה. החברה סוללת את הדרך לשלב הבא באינטראקציה בין מוכרים וקונים."

בכספים שגייסה החברה, יחד עם גידול באלפי המשתמשים והחברות החדשות המצטרפות כל חודש, תשתמש Aligned על מנת להמשיך ולהגדיל את צוות העובדים שלה, לפתח שיטות אנליטיות חדשניות לעסקאות דרך שימוש בבינה מלאכותית בפלטפורמה שפיתחה, ותמשיך בפיתוח הרשת הראשונה של "קניה ומכירה" דרך B2B. 

חברת Aligned, שהוקמה בשנת 2021 וממוקמת בתל אביב, שמה לה למטרה להאיץ ולייעל את שיתופי הפעולה בתחום המכירות בעולמות הB2B. תוך שימוש בחללי עבודה המשותפים ברשותה, חברת Aligned מפתחת את המערכת הראשונה באופן בלעדי עבור קנייה ומכירה בעולמות ה-B2B ,על מנת לטפח שיתוף פעולה אפקטיבי יותר, לסייע בקידום יחסים עסקיים וחיזוקם, ולהקל על תהליך העברת המידע בעסקאות.