מנכ"ל רשת 'ויקטורי' אייל רביד שוחח היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על עליות המחירים החריגות במוצרי החלב ותקף את הממשלה: "הצרכן בישראל מסבסד את המדינה ולא המדינה מסבסדת אותו. יש לי הרושם שלמישהו בממשלה אין אינטרס לפתור את סוגיית החלב". 

מחירי החלב עולים: כמה יעלו לכם המוצרים המובילים בסופר?
מבקר המדינה: החלב בישראל יקר ב-77% מאשר במדינות המפותחות

"בחלב אנו שבויים, אני לפחות שבוי ואני מאמין שגם הצרכנים שבויים. אנו במדינה שבה יש 3 מחלבות גדולות, אין לנו אלטנרטיבה וגם כשמביאים ייבוא לא קונים אותו. כל השאר אפשר להביא אבל הצרכן קונה מעט. דיפלומט זה מוצרי אקסטרה, לא חובה לקנות. הצרכן לא חייב לקנות את המוצרים הללו, בחלב אנחנו תקועים, אנחנו שבויים של עצמנו.

הוא הוסיף: "אני מצפה שהממשלה תהיה כמו שאר הממשלות באירופה ותסבסד את החקלאים, המדינה צריכה לסבסד את מחיר החלב בחמישים אגורות. הצרכן בישראל מסבסד את המדינה ולא המדינה מסבסדת אותו. יש לי הרושם שאין אינטרס למישהו בממשלה לפתור את סוגיית החלב. 

"כולם מדברים על יוקר המחיה, אבל אני לא רואה משהו שעושים. נותנים לזה יתר מקום ביום יום שלנו, אני חושב שזה מפריע לצרכן ומכניס אותו לאדישות. כשמישהו נכנס לאדישות, זה כבר לא מעניין אותו. לפיד עשה משהו בנושא יוקר המחיה? הם העלו את החד פעמי. צרכנים צריכים לקבל החלטות על איפה הם קונים", סיכם. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש,  103fm