רונן נמני, הבעלים של רשת 'קפה קפה', התראיין היום (חמישי) בתוכניתם של ליאת רון ואריה מאלניק "איפה הכסף" ב-103FM, והתייחס להתייקרויות החריפות במוצרי החלב ובקשתן של מאפיות רבות להעלות את מחירי הלחם המפוקח, וההשפעות על בתי הקפה.

בכיר לשעבר בתעשיית המזון טוען: "התייקרות החלב מוצדקת"
מבקר המדינה: החלב בישראל יקר ב-77% מאשר במדינות המפותחות

"לפני כמה שנים היה עלינו עליהום", אמר נמני בפתח דבריו, "היום כולם מבינים את הקריסה של המסעדות ובתי הקפה, בכל זמן נתון נסגרות מסעדות ובתי קפה. קשה מאוד להחזיק עסק שכזה, בטח בשנה האחרונה. אנחנו כקבוצה מחזיקים 16 מותגים, לא רק 'קפה קפה', למרות העליות לא העלנו מחירים בשנה האחרונה. אנחנו סופגים מכל הכיוונים, מרגישים חוסרי אונים, קשה מאוד לשרוד עם כל עליות המחירים האלה".  

בהמשך, הדגיש: "אנחנו אמורים לשבת בשבוע הבא עם כל רשתות הקבוצה ולבחון את התפריט של כל רשת ולהבין האם אפשר עדיין להשאיר את רמת המחירים הזאת ואם לא וצריך לעלות, בכמה - הכי מעט שאפשר לעלות כדי לא להשפיע על הלקוח. זה בעייתי מאוד כי גם ככה קשה ללקוחות לצאת ולבוא אלינו". 

לסיכום, שיתף נמני כי "אף אחד לא נותן את הדעת, המדינה צריכה לבוא ולעזור באיזשהו אופן. בסך הכול, אנחנו רואים ושמים לב שגם הספקים שבאים ובוכים שקשה להם, בסוף מרוויחים יפה מאוד ואנחנו? אנחנו צריכים לדעת איך להתמודד עם העסק הזה". 

סייע בהכנת הכתבה: דוד זבולוני 103FM