המערכת הבנקאית כמרקחה בימים האחרונים בכל הנוגע לתחום הפרסום. בנק לאומי הודיע בשבוע שעבר על הקמת "סיירת מנכ"ל", לטיפול אישי בלקוחות שפנייתם לא נענתה לשביעות רצונם, תוך צירוף מספר הטלפון 050-999-9988.

בבנק מזרחי טפחות לא נותרו אדישים, ובמהלך פרסומי יוצא דופן למקובל בענף הבנקאות מצד משרד ראובני־פרידן, הם הורידו את הכפפות, והמליצו למחוק את המספר בטענה כי "כשמדובר בשירות, יש רק מספר אחד חשוב - והוא בנק המזרחי".

למודעות הענק בעיתונות צורפו סקרים של בנק ישראל על רמת השירות ושל מדד מרקטסט. בבנק לאומי לא נותרו חייבים ובאמצעות משרד מקאן הגיבו: "תרשמו את המספר 050-999-9988 ועכשיו תמחקו אותו. אנחנו כל כך בטוחים שהפנייה תטופל תוך יום אחד, שאפילו לא תצטרכו אותו".

גם בדיסקונט לא אדישים לנעשה. לאחר קמפיין מקיף בכותרת "הבנקאי חוזר אליכם בתוך שעה" בשיתוף רון קופמן, משיק הבנק קמפיין עם הפרזנטורית רותם סלע בכותרת "לא תאמינו מי החבר החדש של רותם סלע".

מדובר בקמפיין משכנתאות, המלהק לצדה של סלע את ברקוני, החייזר שכבש את הרשת בסרטונים ויראליים עם מיליוני צפיות. ברקוני הוא חבר מכוכב אחר, שעובד בהייטק ולא מפחד להביע דעה על כל דבר.

הקמפיין של משרד אדלר חומסקי ורשבסקי יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות, ברדיו ובדיגיטל תחת המסר: "לקוחות דיסקונט בדקו ומצאו - המשכנתה בדיסקונט היא המשתלמת ביותר".