RiseUp (רייזאפ) ומועדון "חבר" מאחדים כוחות ומעניקים הזדמנות לצמיחה כלכלית למשרתי הקבע, לגמלאי צה"ל ולאנשי כוחות הביטחון.  בזכות שיתוף הפעולה עתידים עמיתי המועדון שיצטרפו לשירות בתנאים אטרקטיביים, לצמצם את ההוצאות שלהם ולהגדיל את ההכנסה הפנויה במידה ניכרת באמצעות הטכנולוגיה החדשנית. החל מהחודש (מאי) יוכלו כל עמיתי מועדון "חבר" ליהנות מהשירות החדשני ותוצע להם הטבה בלעדית משמעותית שתוזיל להם את השירות החודשי: חודש ניסיון חינם ו-50% הנחה לחצי שנה.

מועדון "חבר" פועל באופן שוטף לרווחת עמיתיו בכל תחומי החיים ומזכה אותם בהנחות בלעדיות במגוון רחב של בתי עסק מובילים בפריסה ארצית ובדיגיטל. כעת מרחיב המועדון את הצעת הערך שלו לעמיתיו במסגרת שיתוף הפעולה שרקם עם השירות המקוון של RiseUp, שנועד לספק לעמיתים עתיד כלכלי בטוח ובהיר יותר.  

הסטארט-אפ הישראלי שם לעצמו למטרה לאפשר לכל משפחה בישראל לחיות טוב יותר עם הכסף שלה. הממשק הטכנולוגי של החברה עוזר ללקוחותיה לקבל תמונה מדויקת של מה קורה עם הכסף שלנו, לצפות מה הולך לקרות עם הכסף במהלך החודש הקרוב, ולקבל החלטות נכונות בזמן אמת. דרך שילוב של תובנות חכמות, תוכן קליל וקהילה תוססת, עוזרת רייזאפ  לסיים את החודש עם יותר כסף בכיס ופחות דאגות, ולהפוך את העיסוק הכלכלי לנגיש, מרוכז, פשוט ומהנה יותר.

אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר": "אנו פועלים מדי יום ביומו לרקום שיתופי פעולה משמעותיים וראשונים מסוגם שיעניקו את הצעות הערך הטובות והאטרקטיביות ביותר לעמיתינו וליצור להם ערך מוסף אמיתי – במטרה לשפר את איכות חייהם ולאפשר להם ולבני משפחתם רווחה כלכלית באמצעות הטבות איכותיות ושירותים אפקטיביים, רלוונטיים ומהמתקדמים בשוק. שיתוף הפעולה שאנו משיקים בימים אלה עם הסטארט-אפ הישראלי המוביל RiseUp יאפשר לעמיתנו ליהנות מפירותיו של הפיתוח החדשני המותאם אישית לפרופיל הכלכלי של כל עמית ועמיתה. השירות שבחרנו – מתוך הקשבה מתמדת לצרכים המשתנים של העמיתים – יעזור להם לקדם את ביטחונם הכלכלי, להבטיח יציבות פיננסית ארוכת טווח, להתקרב ביעילות אל היעדים שלהם ולהגשים את התוכניות שלהם".

יובל סמט, מייסד-שותף ומנכ"ל RiseUp: "אנחנו מתרגשים משיתוף הפעולה עם מועדון "חבר", שיאפשר לעשרות אלפי משפחות לנהל את רווחתם הכלכלית בצורה טובה ויעילה יותר. מדובר בשיתוף פעולה מעניין במיוחד, כי למרות שרבים מאיתנו לא אוהבים להתעסק עם כל מה שקשור לכסף - אנחנו רואים שהרבה יותר קל לצמוח כלכלית כשעושים את זה ביחד עם ״אחרים כמוני״. שיתוף הפעולה יאפשר לרבבות עמיתי המועדון לצאת יחד למסע של צמיחה כלכלית״.

RiseUp מציע שירות דיגיטלי (באינטרנט ובוואטסאפ) המאפשר ללקוחותיו לשלוט בהוצאות היום-יומיות שלהם, לחסוך ולצמוח כלכלית. השיטחה הייחודית שפיתחה החברה משלבת טכנולוגיה מתקדמת, ליווי בידי מומחים ותמיכה קהילתית. בתחילת כל חודש המערכת של RiseUp בונה ללקוח תזרים חודשי אישי, הצופה מראש כיצד ייגמר החודש וכמה כדאי להוציא על כל קטגוריית צריכה. הנתונים מתעדכנים בזמן אמת לפי ההוצאות וההכנסות, והם מסייעים למשתמש לקבל החלטות כלכליות מושכלות – לרבות עידוד חסכונות והגדלתם. בכל התלבטות כלכלית אפשר להתייעץ עם המומחים הפיננסיים של RiseUp או עם חברי קהילת הפייסבוק שלה, "להיות על זה ביחד".

במחקר שערך מכון חיצוני נמצא כי משפחות רבות שיפרו את התזרים החודשי שלהן ב-1,100 ₪ בממוצע בתוך שלושה חודשים או פחות מרגע הצטרפותן לשירות. נוסף על כך, כ-25% מהמשפחות שהצטרפו לשירות והיה להן תזרים שלילי, הגיעו לתזרים חיובי בתוך שלושה חודשים או פחות.