קיץ יקר: חברת יוניליוור שוב מעלה מחירים

חברת יוניליוור, שנחשבת לאחת מיצרניות וספקיות המזון הגדולות בשוק, הודיעה ללקוחותיה כי תייקר את מוצריה בשיעור ממוצע של כ-7.5%. ההתייקרות צפויה להיכנס לתוקף ב-1 ביולי

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מוצרי יוניליוור
מוצרי יוניליוור | צילום: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

בחברה הבהירו כי העלאת המחירים אינה כוללת את השוק הקמעונאי. "מדובר בעדכון שביצעה החטיבה המוסדית של החברה והיא רלוונטית לשוק המוסדי בלבד", ציינו ביונילוור – "לא בוצעה עליית מחיר לשוק הקמעונאי".

יוניליוור נחשבת לאחת מיצרניות וספקיות המזון הגדולות בשוק ובין היתר, משווקת את מוצגי המותגים הלמנ'ס, קנור, תלמה, קליק, בייגל בייגל וורד הגליל.

בחודש ספטמבר 2022 הודיעה החברה על העלאת מחירים של חלק ממוצריה לשוק הקמעונאי בשיעור ממוצע של כ-15%, בין היתר של שוקולד קליק, מוצרי דאב ומוצרי בייגל וקורנפלקס תלמה, בטענה לגידול המתמשך בעלויות השונות.

בעקבות ההודעה, חלק מהרשתות, בהן שופרסל הפסיקו להזמין ממנה מוצרים ומכירות החברה רשמו ירידות חדות.  בחודש ינואר, הוחזר השיווק המלא לרשתות, לאחר שהושגה הסכמה על עלייה ממוצעת של כ-10%. בין המוצרים שעלו אז היו שמפו פינוק, דאודורנט דאב וקורנפלקס אלופים.

תגיות:
עליית מחירים
/
יוניליוור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף