קבוצת שטראוס סיימה את הרבעון הראשון ברווח של 134 מיליון שקליםים, זינוק של 213% בהשוואה לתקופה המקבילה. הכנסות החברה גדלו ב־12.4% ל־2.55 מיליארד שקלים. הצמיחה בהכנסות נובעת מהמשך גידול בפעילות הקפה הבינלאומית, ובצמיחה בפעילות החברה בישראל.

הכנסות שטראוס ישראל גדלו ב־7.6% לכמיליארד שקלים עם רווח תפעולי של 109 מיליון שקלים. פעילות הממתקים ממשיכה במגמת התאוששות ממשבר הסלמונלה ומגיעה לנתחי שוק של 21.6% ברבעון, לעומת 28.7% ב־2022.

הכנסות שטראוס קפה גדלו ב־10% ל־1.2 מיליארד שקלים. חברת סברה ממשיכה בתהליך התאוששות לאחר יישום תוכנית ההתאמה במפעל בווירג'יניה. החברה, שפעילותה הושבתה באופן משמעותי במהלך השנה שעברה, חזרה לייצר באופן מלא עם מכירות של 106 מיליון שקלים.
הכנסות שטראוס מים גדלו ב־2.9% ל־188 מיליון שקלים, בעיקר כתוצאה מהמשך הגידול במצבת הלקוחות. הפעילות בסין צמחה אורגנית ב־8.7%. 

שי באב"ד המנכ"ל: "שטראוס מציגה צמיחה במרבית הפעילויות שלה, עם שיפור בנתחי השוק ועלייה בהכנסות. לצד זאת, ההתמודדות עם מחירי חומרי הגלם והאינפלציה הובילה לשחיקה משמעותית ברווחיות של הקבוצה בכלל ובישראל בפרט".

שי באבד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שי באבד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לדבריו, "עליות המחירים שביצעה החברה פיצו על כך באופן חלקי בלבד. אנחנו מתקדמים ביישום התוכניות האסטרטגיות והמשך הצמיחה, מחזקים ומרחיבים את השותפויות, מבצעים אופטימיזציה של הפורטפוליו, וממוקדים בתוכניות משמעותיות לשיפור הפרודוקטיביות".