על רקע ביקורת שנשמעה כלפי הרשת בנושא, יוצא רמי לוי, מנכ"ל רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בימים אלו בתוכנית ראשונה מסוגה במשק לעידוד קליטת קופאים/ות חדשים לרשת ולהטיב את תנאי העבודה של 1,300 הקופאים/ת המועסקים כיום ברשת.

התוכנית כוללת מלגות ללימוד תואר אקדמי, המלגות היו בשווי 30,000 שקל, לתקופה של 3 שנות לימוד לתואר אקדמי (מענק של 10,000 שקל מדי שנה ל-3 שנות הלימודים). בנוסף ייהנו העובדים מ- 40 שעות היעדרות מעבודה באישור (מדי שנה) ללמוד ולביצוע המבחנים לקבלת התואר האקדמי (כדי לאפשר לנבחנים מבחנים בראש שקט).

לקופאים/ות שירשמו למסלול לתואר אקדמי יאפשרו לעבוד ב- 3/4 משרה (145 שעות חודשיות) כדי שהם יכלו להקדיש זמן ללימודים.

בנוסף הקופאים/ות שיעבדו במשרה מלאה (182 שעות חודשיות) וירצו להשלים בגרויות רשת "רמי לוי שיווק השקמה" תעניק להם מענק של 9,000 שקל עבור השתתפות בקורסים להכנה ל-3 בגרויות (עפ"י תנאי המענק).

במקביל התוכנית המהפכנית של רשת רמי לוי מעניקה הטבה לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי מלגה של 6,000 שקל לעבודה ברשת רמי לוי, תקף לכל סוגי המשרות.

רמי לוי: "העובדים שלנו הם מי שמניעים את הרשת, אני רואה במהלך הזה זכות גדולה בתרומה לסלילת הדרך אצלנו ברשת ובשוק העבודה בכלל. בנוסף אנחנו בוחנים את הרחבת התוכנית מימון הלימודים גם לעובדים במשרות נוספות ברשת".