רשת הסופרים חצי חינם חוזרת לסיבוב נוסף עם מבצע של 50% הנחה על למעלה מ-650 מוצרים מובילים. כמו תמיד, גם הפעם המבצע הזה מגיע אלינו בול בזמן כאשר כל אחד מאיתנו מחפש איך להוזיל את עלות המחייה החודשית שלו שכמו שעכשיו נראית רק עולה לנו יותר בכיס מחודש לחודש.

רשת חצי חינם כבר הבינה את כללי המשחק ומה הצרכן שלה מחפש. מחיר אטרקטיבי לצד חווית קנייה טובה ובשניהם כמו שזה נראה היא משקיעה משאבים רבים. גורם בכיר ברשת מספר לנו שהיום כאשר כל דבר בתחומי החיים שלנו עולה כמו המשכנתאות, גני הילדים, הדלק החופשות ועוד.

הצרכן הישראלי מחפש את סל הקניות הכי משתלם עבורו, כזה שיטיב עם הכיס שלו, ובהחלט ניתן לומר שכל שקל היום משחק תפקיד ראשי בבחירת רשת המזון בה הלקוח יבחר לעשות את הקניות הבאות שלו.

רשת חצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)
רשת חצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)

מבצע 50% הנחה שמזוהה עם הרשת כבר מספר שנים נראה שעושה את העבודה, כאשר הרשת מדווחת על תנועה ערה מאוד של לקוחות בסניפים ומדפים שלא מפסיקים להתמלא בסחורה, ובעיקר בבשורה צרכנית משמעותית, כזו שיכולה באמת לסייע לחסוך בסל הקניות החודשי בממוצע של עד 350 ₪ בכל קנייה.

אם בזמנים רגילים סדרניות הסחורה דואגות למלא סחורה על המדפים כל כמה שעות, במקרה של מבצעי 50% הנחה המדפים מתרוקנים ומתמלאים מחדש ללא הפסקה. 

מבצעי 50% הנחה נותנים תמונת מצב על הדרישה של הצרכן הישראלי למצוא את הסופר שמציע לו את סל הקניות הזול ביותר וזאת רואים לפי לקוחות שמגיעים לסניפים ממגוון מקומות שונים ומרוחקים כמו נתניה, חדרה, בית שמש, אשדוד אשקלון ועוד.. דבר המעיד על התעניינות רבה במבצעים ובעיקר במחיר האטרקטיבי של המוצרים שלא ניתן למצוא בשוטף.

רשימת המוצרים בהנחה

רשת חצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)
רשת חצי חינם (צילום: רשת חצי חינם)

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק וסחר ברשת חצי חינם: "בתקופה זו בה ההוצאות של משקי הבית רק גדלות כל הזמן, ראינו לנכון שדווקא עכשיו זה הזמן הנכון והמשמעותי ביותר להציע לקהל הלקוחות שלנו מאות מוצרים מובילים בחצי מחיר וזאת על מנת להוזיל את סל הקניות לבית עד כמה שניתן.

"אפשר למצוא מוצרים מאוד מבוקשים כמו טונה, פתי בר, מרכך כביסה מקסימה ועוד ב- 50% הנחה מהמחיר הרגיל בשוק. בימים האחרונים אנו רואים אלפי לקוחות חדשים שמגיעים לסניפי חצי חינם מכל רחבי הארץ על מנת לרכוש את המבצעים. נערכנו עם הרבה מאוד מלאים ועם צוות עובדים מתוגבר ואנו מזמנים את כולם להגיע לסניפים וליהנות מהמבצעים המטורפים ומחוויית קניה מהנה.

המבצע התחיל ב-18.6 מסתיים ביום שישי הקרוב 30.6 בכל סניפי הרשת: המרכבה 31 חולון, הכישור 22 ראשון לציון, לח"י 16 ראשון לציון, משה לוי 8 ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 ראשון לציון, הרקון 2 מתחם שרונים הוד השרון, ראשון לציון 1 פתח תקוה.