בזק חתמה על עסקת ענק עם משרד הביטחון (מנהל הרכש) לחיבור בסיסי צה"ל לתשתית סיבים אופטיים לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. היקף העסקה נאמד ב־125 מיליון שקל ומדובר במכרז יוקרתי ביותר.

פרטנר חשפה את ההצלחה הגדולה בהסכם עם בזק: "מימשה ברבעון אחד התחייבות של שנה"
"קפיצת מדרגה": שיתוף הפעולה של בזק ששואף לשפר את איכות הגלישה

ההסכם שנחתם כולל הקמה, שימוש, אחזקה ופיתוח תשתיות סיבים אופטיים בבסיסי צה״ל. במסגרת ההסכם הקודם בזק פרסה אלפי קילומטרים של סיבים אופטיים, במטרה לספק תשתית מתקדמת לכל בסיסי צה"ל ברחבי הארץ. בין הצדדים סוכם כי חברת בזק תמשיך את פריסת התשתית, תתחזק את הרשת הצה״לית ותחבר את בסיסי צה״ל הפרוסים בכל הארץ.

בזק מייחסת חשיבות רבה לסוגיית הסיבים האופטיים ורואה בהם אחד ממנועי הצמיחה החשובים. כמיליון משקי בית מחוברים היום לתשתית בזק. סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק ניר דוד: "מדובר בהסכם המהווה מנוע צמיחה והכנסה עתידית ארוכת טווח. בזק תאפשר את חיזוק הרשת הקיימת על ידי עיבוי והרחבת הפריסה, במקביל למתן שירות ותחזוקה בפריסה ארצית 24 שעות ביממה".

מפקדת חושן ביחידת לוטם באגף התקשוב אל"ם ענת הרשקוביץ: ״ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית בהעצמת הטרנספורמציה הדיגיטלית באמצעות הגעת תשתית סיבים אופטית לכל צורך ומיקום שאליהם צה״ל נדרש, כדי לכונן מרחב דיגיטלי עשיר".