שיתוף פעולה ייחודי בין סלקום למנורה מבטחים, אמור לאפשר למנויי סלקום ובני משפחתם הטסים לחו"ל עם הטלפון הנייד, לרכוש מראש ביטוח נסיעות דיגיטלי המופעל אוטומטית בכל טיסה.

האח הגדול ללא תשלום: שיתוף הפעולה בין רשת וסלקום
5,000 שעות וידאו ומעל ל-400 קורסים: התכנים של SCREENZ מגיעים לסלקום

בשתי החברות הבהירו, כי לקוחות המעוניינים לרכוש ביטוח לקראת נסיעותיהם לחו"ל יכולים לבחור במסלול ההצטרפות השנתי ולרכוש את הכיסויים הרלוונטיים, למלא הצהרת בריאות פעם אחת בלבד, התקפה למשך שנה, ולטוס עם הנייד, כאשר הביטוח יופעל אוטומטית כבר בטיסה הקרובה.

בנוסף, יכולים לקוחות סלקום לרכוש מסלול ביטוח חד פעמי לטיסה בודדת כאשר לכבוד ההשקה מציעות החברות מחיר אטרקטיבי במיוחד. לרגל ההשקה מציעות החברות מבצע של 15% הנחה על כלל הכיסויים.

כך לדוגמא : מצטרפים עד גיל 60 המצטרפים למסלול השנתי או למסלול החד פעמי  עבור ביטוח בסיסי (כולל כיסוי לאיתור וחילוץ וצד ג') ישלמו מחיר של 1.65 דולר ליום .

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום אמר לרגל ההשקה: "הפוליסה הדיגיטלית החדש המעניקה ללקוחות סלקום הטסים לחו"ל נוחות מקסימלית וחסכון משמעותי בזמן ובירוקרטיות לקראת נסיעותיהם הקרובות".

מיכאל קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, אמר עוד: "לראשונה בישראל, ייהנו הלקוחות של סלקום, מפוליסה דיגיטלית ייחודית וחדשנית, אשר מופעלת אוטומטית בכל טיסה עם הנייד. בנוסף, יוכלו הלקוחות להתאים ולהרחיב את הכיסויים הביטוחיים בצורה פשוטה, ידידותית באמצעות הנייד. אנו מודים להנהלת סלקום על בחירתה במנורה מבטחים כשותפה למתן ערך ללקוחותיה."