תשלובת כרטיסי האשראי ישראכרט פוזלת לעולם הנוער ומשיקה כרטיס הנטען דיגיטלית בשם נטענצ'יק. הוא מאפשר ביצוע עסקאות עד לגובה של 1,000 שקל. ניתן להטעינו עד סכום מקסימלי של 4,000 שקל לחודש או 10,000 שקל בשנה.

הכרטיס ניתן לשילוב בארנק הדיגיטלי, ובעליו יכול לשלם באמצעותו בחנויות פיזיות או באתרי אונליין, אולם לנצל לא יותר מגובה היתרה שבו. הוא מאפשר גם משיכת כסף בכספומט.

כרטיס נטענציק (צילום: יח''צ ישראכרט)
כרטיס נטענציק (צילום: יח''צ ישראכרט)

הסיבה להוצאת הכרטיס לפי ישראכרט: "אנו מצויים בתקופה שבה יוקר המחיה מאמיר והריבית עולה". עוד נמסר כי "הרבעון השלישי של 2023 מכיל את החופש הגדול, החזרה לבית הספר וחגי תשרי - שבהם הוצאות משק הבית גבוהות מהרגיל. הכרטיס הנטען יעזור לשלוט בהוצאות המשפחתיות, ללמד את הדור הצעיר לגבי צריכה נבונה וניהול נכון של הכסף, וכן לסייע לניהול הוצאות יעיל".

מי שמחזיק בכרטיס ישראכרט חוץ־בנקאי מזמין את הכרטיס ללא עמלה (לאחר ההזמנה יישלח מסרון עם קוד סודי) ומטעין אותו דרך האפליקציה (5 שקלים לטעינה). הכרטיס יכול לשמש את הבגיר ואת הוריו המבוגרים או את הצעירים ובני הנוער, כתחליף לדמי הכיס שההורים נותנים.
עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק בישראכרט: "לקראת הקיץ, ובסביבה הכלכלית הנוכחית, חשוב היה לנו להביא פתרון שיאפשר שליטה להורים ועצמאות לבני נוער, וכן לסייע לניהול הוצאות יעיל למגוון שימושים נוספים".