מעתה יוכלו 350 אלף חברי מועדון הלקוחות של הייטקזון ליהנות מחבילות איסתא ספורט לחו"ל שנבנו במיוחד עבורם.

חברת הסטארט-אפ אוקורה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת האשראי Max

איסתא ספורט היא חברת תיירות התוכן המובילה הישראל, המציעה מגוון רחב של חבילות תיירות ייחודיות, שהופכות כל חופשה לאירוע חד פעמי. כעת, משחברה איסתא ספורט להייטקזון, האחראית  על שיווק חופשות במחירים אטרקטיביים וליעדים אטרקטיביים לעובדי תעשיית ההייטק, יוכלו ההייטקיסטים ליהנות ממגוון חבילות תיירות ייחודיות למגוון יעדים ולמופעי תרבות וספורט שכולם חולמים עליהם. 

מבין החבילות המוצעות כבר כעת ע"י הייטקזון תיירות, תוכלו למצוא חבילת תיירות ללונדון, הכוללת הופעה של The Weekend ומשחק של ארסנל מול סיטי בסוף שבוע אחד! חבילות נוספות כוללות צפייה במקצה של פורמולה 1 יחד עם פודקאסט הפודיום לאמסטרדם, חבילה לסופר קלאסיקו לליגה האנגלית ולליגת האלופות ועוד. 

עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "שיתוף הפעולה עם הייטקזון הוא טבעי לנו ולהם, ואנחנו בטוחים שהלקוחות יהנו מחבילות תוכן מרתקות בחו"ל ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל וכמו שאיסתא ספורט יודעת לבנות. כמי שיודעים לשים את האצבע על הדבר הגדול הבא ולכוון לשם, אין לנו ספק בהצלחת שיתוף הפעולה הזה"

ליאור לוי, מנכ"ל הייטקזון תיירות מספר: "חברי מועדון הייטקזון הם כמו כפפה ליד לחבילות התוכן שאיסתא ספורט מציעה. הם תמיד מחפשים את הדבר הבא, את המקום המיוחד לטוס אליו, את המשחק המבוקש לצפות או את ההופעה הכי חמה של הקיץ".