בהשקעה של 4.5 מיליון שקל: מותג מוצרי הבית Cotton Club מגיע לקניון עזריאלי

רונה וטליה מוצפי, יזמות מותג מוצרי הבית היוקרתיים Cotton Club, משיקות אתר אונליין וחנות פופ־אפ בקניון עזריאלי בתל אביב, בהשקעה של מיליוני שקלים. כל הפרטים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
מגדלי עזריאלי
מגדלי עזריאלי | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

רונה וטליה מוצפי, יזמות מותג מוצרי הבית היוקרתיים Cotton Club, משיקות היום (רביעי) אתר אונליין וחנות פופ־אפ בקניון עזריאלי בתל אביב, בהשקעה של 4.5 מיליון שקל.

החברה הקימה מתחם לוגיסטי שבו נמצאת גם חנות המפעל. מדובר במוצרי טקסטיל כמו מגבות, מצעים יוקרתיים, פיג׳מות, שמיכות, חלוקים, כריות, נרות, מבשמים ועוד. בהמשך האתר יתרחב למכירת כלי בית. בהשקה תינתן הנחה של 20%.

החנות תפעל במשך ארבעה חודשים, לתוך חגי תשרי. במהלך 2024 צפויה להיפתח חנות פיזית ראשונה.

תגיות:
מגדלי עזריאלי
/
פופ-אפ
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף