"ישראל היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים בענף ראיית החשבון וחלק חשוב מרשת RSM העולמית". כך אמרה מנהלת ענקית ראיית החשבון הבינלאומית ג'יין סטפנס בתום ביקור בישראל, שכלל את מרכז פרס לשלום.

לאחר הדרמה בכנסת: כך השפיעה העברת החוק על הבורסה בתל אביב
כ־160 אלף אנשים נרשמו כדורשי עבודה בחודש יוני

הביקור, שנערך בעיצומן של ההפגנות על רקע הרפורמה המשפטית, מוכיח את חשיבות ישראל מבחינת הנהלת רשת ראיית החשבון. החברה ניצבת במקום השישי בעולם, והמחזור הכספי המאוחד בשנת 2022 של RSM העולמית הסתכם ב־8.1 מיליארד דולר - גידול של 12%. הרשת פרוסה ב־120 מדינות בעולם ומעסיקה 57 אלפי עובדים.

סטפנס דיווחה כי המשרד בגרמניה, המונה 700 עובדים, שהיה חבר ברשת Nexia, הצטרף אף הוא ל־RSM גרמניה. במהלך הביקור היא קיבלה סקירה מיו"ר אגודת הידידים של המרכז יונה ברטל, על החדשנות הישראלית שהפכה לשם דבר בתחום הטכנולוגיה בעולם.

את סטפנס אירחו השותף המנהל של הפירמה בישראל רו"ח עמית מוכתר ויו"ר הפירמה רו"ח ראובן שיף, שאותו החליף מוכתר לפני כשנתיים. מוכתר: "חברוּת שיף הזנפרץ ושות' ברשת הבינלאומית RSM מוסיפה לנו ערכים מוספים. מתאפשר לנו להנגיש ללקוחותינו את תחומי הייעוץ ובהם ייעוץ במיסוי בינלאומי, בניהול סיכונים, באבטחת סייבר ועוד, ולייצר שיתופי פעולה עם כל הפירמות שלה בעולם".