בלעדי למעריב: עשרות משקיעים, ובהם נציגי קבוצת דלק שבבעלות איש העסקים יצחק תשובה, קרן ההשקעות פורטיסימו, נציגי מוטי בן משה (הבעלים של קבוצת אלון רבוע כחול), נציגי חברת ההשקעות לאומי פרטנרס וחברת לפידות, השתתפו אתמול (שלישי) בכנס המשקיעים להפרטת הדואר.

הפרטת הדואר יוצאת לדרך: כל המניות יימכרו למשקיע פרטי
אמסלם וקרעי הכריעו: יו"ר הדואר מישאל וקנין הודח מתפקידו

דלק ישראל, שהרחיבה לאחרונה את פעילותו, ממשיכה בתנופת ההשקעות שלו. בימים הקרובים רשות החברות תפרסם את המידע באתר גם בשפה האנגלית, לקראת כנס המשקיעים הווירטואלי שיתקיים ב־8 באוגוסט, ובו צפויים להשתתף נציגי משקיעים זרים שנמצאים בקשר עם בנק ההשקעות רוטשילד אנד קו ואשר הביעו עניין ברכישת החברה.

שווי הדואר מוערך ב־1.5־2 מיליארד שקל, ובכוונת המדינה למכור את כל המניות. שווי 278 נכסי הנדל"ן של הדואר נאמד ב־600 מיליון שקל ולחלקם פוטנציאל השבחה.

הזוכה במכרז יהיה מי שייתן את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, שתביא לידי ביטוי באופן הטוב ביותר את הפוטנציאל הגדול של פעילות חברת הדואר. מנכ"ל דואר ישראל הציג את אסטרטגיית הצמיחה של הדואר, הכוללת שני מנועי צמיחה עיקריים עם סחר מקוון ואת בנק הדואר.
מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים אמרה: "הדואר מוכן היום יותר מתמיד להפרטה. זה קרה בזכות עבודה צמודה של רשות החברות עם הנהלת חברת הדואר, וביסוס התנאים הטובים ביותר לטובת הצלחת התהליך. הפוטנציאל של דואר ישראל עצום, וההפרטה תאפשר לממש אותו".