קבוצת מלונות אפריקה ישראל יוצאת עם קמפיין הקיץ של המותג VERT by AFI HOTELS  – שצולם במלונות וורט לגון נתניה וירושלים. הקמפיין הינו יוצא דופן וייחודי בעולם החופשות ומתקשר את מבצע אוגוסט במגוון מלונות – לילה שלישי או רביעי חינם במלונות וורט וביי וויו חיפה ומשדר מיצוב גבוה וניחוח בינלאומי. 

אסף בן דב מנהל השיווק של רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנו שמחים לעלות בקמפיין קיץ של המותג VERT by AFI HOTELS המציע חופשת קיץ במחירים נוחים ברשת המלונות שלנו״.  קמפיין הפרסום יעלה למשך כעשרה ימים בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, רדיו, דיגיטל ועוד. בנוסף למזמינים באתר הנחה נוספת של 5% למלונות הרשת בפריסה ארצית. 

AFI HOTELS (מלונות אפריקה ישראל בע"מ) היא חברה בבעלות משפחת דיין, שנוסדה בשנת 1992 ומומחית בתפעול וניהול של בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם.  רשת מלונות אפריקה ישראל מציעה לאורחיה חוויית אירוח ייחודית בכל מלון ממגוון מותגי המלונות אשר הרשת מנהלת - המותג VERT, מלונות קראון פלזה בישראל, מלון אינדיגו, BAYVIEW חיפה ומלונות נוספים.

מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט אילת (צילום: איה בן עזרי)

מלונות VERT מבית AFI HOTELS מזמינים אתכם לחופשה המבטיחה איזון מושלם בין רוגע, טבע ושלווה לבין קולינריה, פינוקים וכיף. בבתי המלון שלנו תיהנו מחופש מושלם: גם חוויית Wellness אמיתית המקדמת אורח חיים בריא, וגם רגעי Lifestyle & Fun המתמזגים בהרמוניה מושלמת עם הטבע וסביבת המלון. חוויית הנופש הזו שנקראת Moments By Vert מציעה לכם לנצור את הרגעים הנפלאים מהחופשה הזוגית, המשפחתית או העסקית בארבעת מלונות VERT הממוקמים ביעדי הנופש המרכזיים של ישראל.

מלון וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)

מלון VERT ים המלח - מלון הספא המוביל באזור ממוקם על חוף הים, מלון VERT אילת - ממוקם מול הלגונה וחופי הים האדום, מלון VERT נתניה - מלון חדש ויוקרתי שהצטרף זה עתה וממוקם על חוף הים בעיר ומלון VERT ירושלים - נמצא במיקום מושלם על גבעת רם, מול נוף עוצר נשימה לעיר כולה.