כנס Insurtech Israel Global Summit יתקיים בישראל בחודש ספטמבר (4-6, מלון הילטון, תל-אביב) והוא ירכז תחת כנפיו את צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית. הכנס הוא פרי יוזמה משותפת של חברת כנס תערוכות בשיתוף קרן הון הסיכון FinTLV, ו-Insurtech Israel.

בכנס, שיהווה מפגש פסגה של אקוסיסטם האינשורטק, ישתתפו מאות אורחים מהארץ ומחו"ל וביניהם: מומחי ביטוח, משקיעים, יזמים ומנהלים בכירים של חברות ביטוח בינלאומיות כמו: Travelers, Chubb, Generali, Anthem, Hannover Re, IAG,  Sompo, MS&AD, AXA, Reale Mutua, LB  ו-Swiss Re. בכנס ישתתפו בכירים מחברות הביטוח והפיננסים המובילות בישראל: כלל חברה לביטוח, מגדל, הראל, AIG, הפניקס, מנורה, איילון, שלמה ביטוח, ביטוח ישיר, וסוכני ביטוח בכירים מישראל. בין נותני החסות: כלל ביטוח ופיננסים, דיסקונט טק, Carelon, סאפיינס, KPMG, ו- William Blair.

בכירי התעשייה יוזמנו להתרשם מהדגמות טכנולוגיות של כ-100 סטארט-אפים מישראל ומחו"ל שיציגו את פתרונותיהם בתערוכה וכן ישתתפו ביום של מפגשים עם יזמים לדיונים על שיתופי פעולה והשקעות. בין הסטארט-אפים הישראלים הבולטים שישתתפו בתצוגה ובמפגשים ניתן לציין אתNext Insurance :, Assured Allies, Hippo Insurance, EasySend ,Atidot, ,Novidea  Ride Vision, Mobile2CRM, OpenLegacy ,Click-Ins,,Emnotion ,Mpcheck GigaSpaces Triple+, RemitRix, InsFocus Systems, Insurtax, Kasko2go, Capitola, Binah.ai, ClickNow Technologies, Gabriel Network, List Funding, Geox, PicUP Mobile, Surance Technologies, Predicta Med, Toonimo.   

 הרצאות הכנס יתמקדו במגמות, באתגרים ובהזדמנויות הניצבים בפני תעשיית הביטוח העולמית לרבות ההשפעה הדרמטית של ה-AI וטכנולוגיות נוספות על התעשייה בכלל ועל ביטוחי בריאות וביטוח אלמנטרי בפרט, חיתום, כלים לתמחור וניהול סיכונים בזמן אמת, פרסונליזציה, ניהול תביעות והטמעת טכנולוגיות חדשות בעולם הביטוח.

במקביל לכנס תתקיים לראשונה בישראל, תוכנית האצה בינלאומית בתחום האינשורטק אליה יגיעו סטארטאפי אינשורטק ממדינות רבות בין השאר, מאפריקה, הודו, ארה"ב, אוסטרליה, דובאי, בלגיה, איטליה, גרמניה, טורקיה, ארגנטינה, וכמובן ישראל. התוכנית תלווה בפעילות משותפת עם מנטורים בכירים מתעשיית הביטוח בעולם ומושכת אליה תשומת לב עולמית.

קובי בנדלק, מנכ"ל InsurTech Israel: "תל אביב נחשבת כאחת מבירות תעשיית האינשורטק העולמית ועל כן הכנס מעורר תהודה רבה בתעשיית הביטוח שמניעה את בכיריה להגיע ארצה ולהשתתף בדיונים ובהדגמות. חברות הביטוח מתמודדות כיום עם שוק שמשתנה לנגד עיניהם בקצב מסחרר ומציב בפניהם הזדמנויות כמו גם איומים רבים. הדיונים והמפגשים עם יזמים יאפשרו להם לממש את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות חדשות, לבנות יתרון תחרותי, להרחיב את עסקיהם ולשפר את השורה תחתונה. נוסף על כך, חברות הביטוח הישראליות תוכלנה לבדוק אפשרויות לשתף פעולה עם חברות ביטוח בינלאומיות ולהיכנס לפעילות בשוק העולמי או להרחיב פעילות קיימת". 

גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכון FinTLV (צילום: אייל טואג)
גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכון FinTLV (צילום: אייל טואג)

גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכוןFinTLV : "כקרן הון סיכון גלובלית מובילה בעולם בתחום האינשורטק, אנחנו שמחים להביא ערך לכל תעשיית הביטוח בישראל, לייצר שותפויות בין סטרטאפים לבין 300  גופי ביטוח גלובליים שאנו עובדים עימם וחלקם הם המשקיעים של הקרן. הכנס הוא הזדמנות נפלאה לכל חברות האינשורטק מישראל לפגוש משקיעים ולקוחות מכל העולם ולייצר ערך משמעותי עבורן".

אודות Fin TLV

FinTLV היא קרן הון סיכון גלובאלית המתמחה בהשקעות בתחום האינשורטק. הקרן בוחנת הזדמנויות השקעה ומשקיעה בחברות אינשורטק בכל השלבים תוך התמקדות בשלבים המאוחרים יותר. ההשקעות האחרונות של הקרן כללו הובלה או השתתפות בסבבי השקעה של כמה מהחברות הבולטות בתחום האינשורטק, ביניהן:  Hippo Insurance, Next Insurance, Unqork, Corvus, Wefox, Akur8. הקרן עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי ההנהלה ומפעילה את הרשת הגלובלית הרחבה של חברות ביטוח ואינשורטק כדי לתמוך בחברות הפורטפוליו שלה. השותפים המוגבלים של הקרן כוללים כמה מחברות הביטוח המובילות בעולם.

למידע נוסף, בקרו באתר: https://fintlv.com

אודות InsurTech Israel

אינשורטק ישראל פועלת באקוסיסטם הישראלי ומסייעת לסטארטאפי האינשורטק הישראלים להתפתח בעולם באמצעות קשרי העבודה הייחודיים שלה בעולם הביטוח וההשקעות. לאינשורטק ישראל שני משרדים בעולם: האחד באטלנטה ארה"ב והשני בפרנקפורט גרמניה, המהווים גשר רחב לסטארטאפי האינשורטק בישראל בגישה לעולם הביטוח הבינלאומי ולחברות הביטוח וההשקעה בעולם לאקוסיסטם הישראלי. אינשורטק ישראל אף מפעילה ביחד עם חברות ביטוח ישראליות וחברות ביטוח וטכנולוגיה מובילות בעולם את תוכנית ההאצה המרכזית בעולם כאן בישראל. בין השותפים העסקיים של אינשורטק ישראל ניתן למצוא את חברות הביטוח: AIG, SOMPO, AON, AF Group, IAG, מנורה מבטחים וכן חברות טכנולוגיה בינלאומיות כגון: מיקרוסופט, סאפיינס, דלויט, דל, ופירמת האקטואריה Milliman.