לאחר סיומה של שנה ראשונה ובה שיתוף פעולה מוצלח, חברת ההפצה המובילה של ישראל "CARGO", המעניקה שירותי שילוח ושירותים טכנולוגיים לאתרי סחר אונליין, חתמה עם מכבי ת"א על הסכם חסות לשנתיים נוספות בהן היא תופיע גם על גבי גב החולצה הרשמית של מכבי, מדי האימון ואקדמיית הנוער. כמו כן CARGO תמשיך לקחת חלק בפעילויות ותרומה למען הקהילה, בשיתוף קרן מכבי תל אביב למען אספקה מהירה ואישית של אריזות מזון לחג.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, בירך על ההסכם: "אנו שמחים ש-CARGO חתמה על הסכם חסות חדש. CARGO היא חברה מובילה השואפת לספק פתרונות טכנולוגיים בתחום המשלוחים. אנו שמחים שהקשר התפתח לכך ששם המותג יופיע כעת על החולצה הרשמית של המועדון. כולנו מצפים להתקדם במערכת היחסים במהלך החודשים הקרובים! #תמיד מכבי".

בעלי החברה, ליאור גזית ורם-אל בנימין הוסיפו: ״אנחנו ב-CARGO רואים כערך עליון את קידום הספורט הישראלי ועולם הכדורגל בפרט. הערכים המשותפים של מכבי תל אביב ו-CARGO הם שאיפה למקצוענות ולמצוינות ללא פשרות. לכן החסות של CARGO למשפחת מכבי תל אביב בכדורגל היא טבעית לנו ואנחנו סבורים כי שיתוף הפעולה בנינו ירחיב קרנות, יצמיח הצלחות ויבשל ניצחונות, וכמובן שהטוב עוד לפנינו."

חברת CARGO - חברת ההפצה המובילה בישראל, מעניקה שירותי שילוח ולוגיסטיקה לאתרי סחר (eCommerce) של אלפי החברות מהמובילות במשק הישראלי. CARGO עובדת בפריסה ארצית, עם 10 מרכזי שליטה ובקרה, לצד מרכז מיון במרכז הארץ ומשלחת מדי שנה מיליוני חבילות ברחבי הארץ. החברה רואה כערך עליון את הקידום וההצלחה של עסקים כחול לבן ועוסקת בקידום ופיתוח תחום השילוח והלוגיסטיקה בישראל ופועלות במרוץ כוחה על הבאת פתרונות טכנולוגיים מהמפותחים בעולם.