חברת Upstep ממשיכה לצמוח ונמצאת בשלבים האחרונים להשלמת גיוס של 10 מיליון שקל. 5 מיליון שקל גויסו מבעלי מניות והיתרה תגויס עד סוף החודש במימון המונים. כחלק ממאמצי הגיוס, מתחזקת החברה בשני עובדים בכירים בעלי ניסיון רב־שנים בתחום השיווק. השניים גויסו כחלק מאסטרטגיה להרחבת פעילות החברה בארה"ב ובעקבות הכנסת מערכת טכנולוגיות פורצת דרך שתקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית ב־70%.

הראשונה היא אורית גרייס, מנהלת שיווק בכירה, בעלת 15 שנות ניסיון בהובלת צוותים באסטרטגיה שיווקית בתעשיות. לאחרונה שימשה גרייס בתפקיד ניהולי בכיר בחברת הגיימינג אספייר גלובל ותרמה לצמיחתה ולהנפקה המוצלחת בבורסה. המינוי השני שייך לאלעד צינו, בעל ניסיון של 10 שנים בתחום האי־קומרס. הוא ניהל את מחלקת פרפורמנס מרקטינג בחברת טננגרופ.

שני מנהלים אלה יהיו חלק מהצוות הניהולי השיווקי של Upstep. בזכות הגידול בהיקף המכירות בארה"ב הרחיבה החברה בימים אלה זו הפעם הרביעית את מפעל ייצור המדרסים בראשל"צ והקימה אולם ייצור בשטח 200 מ"ר בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

לימור כץ, מנכ"לית החברה: "מתחילת שנת 2023 נרשם גידול של 40% בהכנסות ושל 118% ברווחיות המוצר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עד כה מכרה החברה בארה"ב מעל 150 אלף זוגות מדרסים מותאמים אישית".