האפליקציה של בנק לאומי תהיה זמינה ללקוחות גם בשפה האנגלית. בתחילת השבוע הבא, בגרסה החדשה בחנויות האפליקציות, יתאפשר ללקוחות לאומי לשנות את הגדרת השפה מעברית לאנגלית. בכך הופך לאומי לבנק הראשון בישראל שמנגיש את האפליקציה שלו ללקוחות שאינם דוברי עברית.

לקוחות לאומי יוכלו לקבל באפליקציה מידע מקיף על החשבון שלהם ולבצע מגוון פעולות באנגלית, לרבות קבלת תמונת מצב כללית על חשבון העו"ש, חיובים בכרטיסי אשראי, חשבון המט"ח, וכן לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות, דוגמת העברות כספים, העברות מט"ח, העברות זה"ב והזמנת כרטיס אשראי. בהמשך יתווספו לאפליקציה באנגלית פעולות ושירותים נוספים.

כמו כן, בימים אלה לאומי משלים עלייה של אתר חדש ללקוחותיו העסקיים, שאף הוא יהיה זמין גם בגרסה באנגלית. האתר החדש מציע חוויית משתמש מתקדמת, לצורך ביצוע מגוון הפעולות הרחב ביותר ביחס לכל אתר עסקים אחר במערכת הבנקאית.

צעד נוסף במהפכה השירות של לאומי
האפליקציה באנגלית מהווה נדבך נוסף במהפכת השירות שלאומי מוביל במערכת הבנקאית. הוא מצטרף לשירותים ייחודיים נוספים שהושקו בשנה החולפת, בהם "בנקאי ב-ZOOM", המאפשר ללקוחות הבנק לקבל שירות מבנקאי אישי באמצעות פגישת ZOOM עבור מרבית הפעולות הבנקאיות, מבלי הצורך להגיע לסניף; הרחבה תקדימית של שעות הפעילות במוקדי השירות, מ-6:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה; התחייבות לפתור בקשה של כל לקוח תוך יום אחד לכל היותר; הקמת "סיירת מנכ"ל" - צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק, אשר אמון על מתן פתרון לפניות של לקוחות שלא טופלו תוך יום אחד, ועוד.