חברת אלקטרה פאוור מקבוצת אלקו השיקה אתמול (שני) מרכז שירות לקוחות חדשני בהשקעה של 10 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי הקמת המרכז היא "חלק מתוכניתנו לשים את הלקוח במרכז ולהוביל מהפכת שירות בעולם אספקת החשמל והגז למשקי הבית".

דרמה בעולם המזון: חברת שטראוס זומנה לשימוע טרם הגשת כתב אישום
מהפסד לרווח: כלל ביטוח הרוויחה 154 מיליון שקלים ברבעון השני

המוקד החדש שנפתח במטה החברה בנתניה, יאויש ב־100 נציגי שירות ומכירות, שייתנו מענה ל־450 אלף הלקוחות בתחום שירותי האנרגיה של החברה. בנוסף, הם יעניקו חוויית שירות מודרנית ומהירה באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

אלקטרה פאוור ידועה בשמה המקורי כחברת סופר גז. היא נחשבת לשחקנית מובילה בשוק פתרונות אנרגיה ואספקת חשמל למשקי הבית. החברה מספקת שירותי חשמל, גז ביתי, וגז טבעי. עם פתיחת שוק החשמל לתחרות היא נכנסה לתחום לאספקת החשמל לצרכן הפרטי.

עד היום גייסה החברה עשרות אלפי לקוחות שהתווספו ללקוחות הגז. המהלך מאפשר להציע ללקוחותיה הביתיים סל מוצרי אנרגיה משולב, הכולל שירותי חשמל וגז ביתי. הקמת מרכז השירות תאפשר לנייד את פעילות הסניפים למוקד בנתניה.

עוד נמסר כי במוקד יופעלו מערכות המחשוב CRM של חברת SALES FORCE, מערכת בילינג חדשה, דיווחים ומעקב בזמן אמת אחרי ביצועי המוקד ויעדיו.

חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור: "מדובר ביריית הפתיחה למהפכת השירות שאנו מחוללים בענף שירותי האנרגיה בהשקעה של משאבים רבים. המטרה היא לשים את הלקוח במרכז, ולתת לו מענה כולל תחת קורת גג אחת לכלל השירותים ברמה שטרם נראתה בשוק האנרגיה בישראל”.