רשת המשביר לצרכן הרוויחה ברבעון השני 2.8 מיליון שקל בלבד - צניחה של 70% בהשוואה לתקופה המקבילה. את המחצית הראשונה של 2023 סיימה הרשת ברווח גולמי של 209 מיליון שקל, לעומת 199.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

שטראוס תיאמה מחירים? "מהלך שעלול ליצור קרטל בענף"
"מחירי הפירות והירקות יהיו בשמיים": האזהרה הדרמטית של רמי לוי

ההכנסות במחצית גדלו ב־3% ל־446.6 מיליון שקל. ההכנסות ברבעון השני ירדו ב־2% ל־229 מיליון שקל. הרשת נשלטת ומנוהלת על ידי רמי שביט. הירידה נובעת מעיתוי חג הפסח אשתקד, שעיקר השפעתו על המכירות חלה במרץ 2023.

מנכ''ל המשביר רמי שביט (צילום: רשת המשביר)
מנכ''ל המשביר רמי שביט (צילום: רשת המשביר)

ברבעון השני הוקמה גם חנות המותג KENNETH COLE בקניון הזהב בראשון לציון בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הקבוצה בוחנת את האפשרות להקמת זרוע סיטונאות למותג לצורך קידום פוטנציאל מכירת מוצרי המותג, שאותם משווקת ומייצרת החברה לזכייני המותג בעולם. הקבוצה נמצאת במו"מ מתקדם לקבלת זיכיון לייצור, לשיווק ולהפצה של מוצרי המותג באירופה.

רשת המשביר כוללת 36 בתי כלבו בפריסה ארצית, שבהם נמכרים כ־250 מותגים שונים ומועסקים כ־2,200 עובדים ואתר אינטרנט. מועדון הלקוחות מונה 520 אלף חברים, ומתוכם 190 אלף מחזיקי כרטיס אשראי בשיתוף ויזה כאל.

רמי שביט: "בניגוד למגמת השוק, הצליחה הקבוצה לשמור על קצב הצמיחה, עם המשך שיפור עקבי ברווח הגולמי. הצמיחה הזו היא תוצאה של התמקדות בעסקי הליבה שלנו, שכוללים מיקוד במכירות וייעול שטחי המדף בסניפים, כמו גם השקעה במועדון הלקוחות".