חברת AdFreeway האוסטרלית, שמעניקה שירותים במגוון מדינות ברחבי העולם, בהן ברזיל, ארה"ב, דרום אפריקה ואוסטרליה, הודיעה כי היא מצטרפת לשוק הישראלי. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים להגיע אל הקהלים עם הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות בעזרת שימוש בחוכמת המונים.
זו פלטפורמה חברתית בעלת 50 אלף משתמשים פעילים ברחבי העולם, 10,000 מתוכם בישראל, שבה הם מעניקים דירוג לפוסטים, פרסומות ותכנים נוספים על בסיס יומי. הטכנולוגיה שפיתחה AdFreeway יודעת להפיק תובנות מהנתונים הנצברים באמצעות דירוגי המשתמשים, ולהתאים את הפרסומות לפלח הקהל הספציפי שאליו הקריאייטיב מיועד.
בעזרת הטכנולוגיה שפיתחה AdFreeway, לקוחות החברה יכולים לזהות מגמות ולנתח את קהלי היעד השונים למוצר שהם מעוניינים למכור. כמו כן, בעזרת ניתוח תחומי העניין האישיים של כל משתמש, מסוגלת התוכנה להמליץ למפרסמים לאילו גולשים לפרסם כדי להבטיח אחוזי מכירה גבוהים ולהתאים לכל פלח בקהל את הקריאייטיב המתאים ביותר.