חברת AdFreeway האוסטרלית, שמעניקה שירותים במגוון מדינות ברחבי העולם, בהן ברזיל, ארה"ב, דרום אפריקה ואוסטרליה, הודיעה כי היא מצטרפת לשוק הישראלי. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים להגיע אל הקהלים עם הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות בעזרת שימוש בחוכמת המונים.

זו פלטפורמה חברתית בעלת 50 אלף משתמשים פעילים ברחבי העולם, 10,000 מתוכם בישראל, שבה הם מעניקים דירוג לפוסטים, פרסומות ותכנים נוספים על בסיס יומי. הטכנולוגיה שפיתחה AdFreeway יודעת להפיק תובנות מהנתונים הנצברים באמצעות דירוגי המשתמשים, ולהתאים את הפרסומות לפלח הקהל הספציפי שאליו הקריאייטיב מיועד.

ולא זאת בלבד: החברה מאפשרת להגיע אל אותם לקוחות באמצעות פילוח ערוצי הפרסום הרלוונטיים ביותר לקהל שנבחר. היא מייצרת הצעת ערך מותאמת אישית לכל מפרסם בהתאם לנתונים שהופקו מהמערכת. ההצעה כוללת את מספר החשיפות המשוער וערוצי השיווק המותאמים.
בנוסף לניתוח הקריאייטיב והתאמה לקהלי יעד ספציפיים, החברה מאפשרת ניהול קמפיינים לפי ערוצים מיועדי קהל יעד.

בעזרת הטכנולוגיה שפיתחה AdFreeway, לקוחות החברה יכולים לזהות מגמות ולנתח את קהלי היעד השונים למוצר שהם מעוניינים למכור. כמו כן, בעזרת ניתוח תחומי העניין האישיים של כל משתמש, מסוגלת התוכנה להמליץ למפרסמים לאילו גולשים לפרסם כדי להבטיח אחוזי מכירה גבוהים ולהתאים לכל פלח בקהל את הקריאייטיב המתאים ביותר.