נשיא לשכת רואי החשבון חן שרייבר מוריד כפפות - בנוגע להתנהלות פקידי השומה ברשות המסים בכלל, ובחדרה בפרט. את התנהלות חלקם הוא מכנה שערורייתית. לטענתו, פקידי השומה מתעמרים בפניות המייצגים (רואי החשבון), אין כוח אדם, אין תשובות והתיקים נערמים.

שרייבר שוחח בנושא עם מנהל רשות המסים ערן יעקב. עם זאת, הוא ממתין לכניסתו לתפקיד של שי אהרונוביץ', המנהל החדש של רשות המסים.
"ביקשתי מכל המייצגים להעביר בכל שבוע תלונות על פקידי שומה שמעכבים שלא לצורך טיפול בתיקים ולא מקבלים החלטות", אומר שרייבר. "לא מקובל שפקידי שומה לא ייתנו חותמת אישור לתיקים נקיים לחלוטין וידחו את ההחלטה".

לדבריו, "אי אפשר לסגור שומות, זה פוגע בנישומים ובסופו של דבר בהיקף גביית המסים". במכתב לאילן עדני, פקיד שומה חדרה, הוא כותב: "לאחרונה התקבלו בלשכתי תלונות על התנהלות סניף חדרה, עיכוב בטיפול בתיקים ואי־קבלת מענה מקצועי ראוי. מדובר בהתנהלות לא ראויה כלפי רואי החשבון. כנשיא הלשכה, אני רואה בחומרה התנהלות זאת ואינני מוכן לעבור על כך לסדר היום". שרייבר ציין כי הוא מתכוון לשגר תלונות נגד פקידי שומה נוספים. נראה שלשי אהרונוביץ' המנהל החדש של רשות המסים צפויה קבלת פנים חמה.