משרד הכלכלה והתעשייה יצא במבצע לבדיקה ולהשוואת מחירים לקראת חגי תשרי. 165 מוצרים הנמצאים ב-35 רשתות בפריסה ארצית ואתרי אינטרנט נבחנו במטרה לספק לצרכנים מידע אודות פערי המחירים.

מתנהלים בתבונה: חמישה כללים חשובים לבחינת כדאיות להשקעה
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת: השכר הממוצע במגמת עלייה

ממוצע סל המוצרים עמד שלשום על כ-3,025 שקלים והפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר עומד על כ-31% שהם 815 שקלים. מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים במחיר הגבוה ביותר היא "טיב טעם בסיטי", 3,440 שקלים והרשת שמכרה את סל המוצרים במחיר הזול ביותר היא "רמי לוי באינטרנט", 2,625.3 שקלים.