רגע לפני תקופת החגים, קבוצת סאלח דבאח ובניו הצליחה להושיב את בכירי המשק הישראלי במקום אחד וקיימה היום (ראשון) אירוע הרמת כוסית חגיגת, לרגל השקת המיתוג החדש של הרשת ועל רקע המגעים המתקדמים להתרחבות בחו״ל ופתיחת סניפים של הרשת מעבר לים.

הפיחות בשקל והגירעון התקציבי: הבשורה הרעה לכל משקי הבית בישראל
"דנו בהארכת הכהונה": מה קרה בפגישה המכרעת בין נתניהו והנגיד?
 
האירוע, שנערך במרכז המסחרי Dabbah Mall, התקיים בהובלת בכירי המשפחה, ובראשם סאלח דבאח מנכ״ל הרשת. בין האורחים שהגיעו: חיים גבריאל יו״ר דירקטוריון תנובה, אבי בן אסייג מנכ״ל אסם, יוני שסטוביץ בעלי קבוצת שסטוביץ, אלי זוגלובק בעלי חברת זוגלובק, מוני ליימן מבעלי ליימן שליסל רון פאינרו מנכ״ל קבוצת Max, ענבל הרסון מנכ״לית מערך המכירות והסחר בקוקה קולה, ערן דולב מנכ״ל סוגת, מתן ספרן הנספח הכלכלי של ישראל בטורקיה ועוד רבים. 

האירוע התקיים על רקע השקת המיתוג החדש, שמלווה במגעים המתקיימים בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים באירופה ובמדינות המפרץ איתן ישראל חתמה על הסכמי שלום כמו איחוד האמירויות, בחריין ונוספות. במסגרתם הרשת תצא לשוק הבינלאומי ותקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו. בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר פה בישראל, ועל בסיס הניסיון והכוח הרב שיש לקבוצה בנושא הבשר, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. בנוסף, יציאה לחו״ל תפתח לדבאח את האופצייה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם ביוקר המחייה בישראל. 

סאלח דבאח, מנכ״ל הרשת, נשא דברים באירוע: ביום מרגש זה, עלינו לזכור את ראשיתו של העסק שלנו, שהוקם ע״י סבי, סאלח דבאח, שעל שמו אני קרוי. סבא שלי התחיל מכלום, וב - 10 אצבעות, יחד עם תושיה ואומץ רב, בנה משפחה ואימפריה לתפארת, שמהווה נדבך חשוב מתעשיית המזון והקמעונאות ברחבי ישראל. הרשת שלנו, שקיימת מעל ל30 שנה, עברה תהפוכות ושינויים רבים, וכעת צועדת אל העתיד, אל העולם הגדול. בימים אלו, אנו זוכים להבעת אמון משמעותית מכיוונים רבים, גם בשוק המקומי בו אנו פועלים במסירות רבה וממשיכים לשפר את חווית הקנייה, אנו נמצאים על סף סגירת הסכם ראשון אי פעם של הקמת סניף שלנו מחוץ לגבולות ישראל, והמיתוג החדש נולד על רקע הרצון והאמונה שלנו כי אנחנו יכולים להתרחב גם מעבר לים ולהפיץ את הבשורה הצרכנית שלנו ברחבי העולם.