תומכים בעסקים הקטנים ומחזקים את הכלכלה הישראלית: ישראכרט תסייע לעסקים קטנים להתאושש מהירידה בהכנסות בתקופה המאתגרת ותעמיד את הנכסים השיווקיים והפרסומיים הדיגיטליים שלה לקידומם, ללא עלות כספית.

בישראל למעלה מ-100 אלף עסקים קטנים שמחזור הפעילות הכולל שלהם בכרטיסי אשראי מוערך בכ-80 מיליארד ש"ח; מאז פרוץ המלחמה חווים העסקים הקטנים ירידה של 35-40% בממוצע במחזור וחלקם אף חווה עצירה מוחלטת של הפעילות.

בימים אלה של כאב לאומי, לחימה וחוסר וודאות, יותר ויותר ישראלים, בראשם בעלי עסקים קטנים, המהווים את אחד מעמודי התווך של הכלכלה הישראלית, נאלצים להתמודד גם עם חוסר וודאות כלכלית ואובדן הכנסות מוחלט או חלקי. מאז תחילת המלחמה, חלה ירידה משמעותית ממוצעת של 35-40 אחוז מהמחזור של פעילותם כאשר עסקים בענפים כגון הלבשה, הנעלה, פנאי ותרבות ושירותים שונים אף ירדו ב- 70-90% .

בישראל קיימים למעלה מ-100 אלף עסקים קטנים שמחזור הפעילות הכולל שלהם בכרטיסי אשראי מוערך בכ-80 מיליארד ש"ח. עסקים אלו מהווים למעלה מ-40 אחוז מהמועסקים בישראל והם עמוד השדרה של הכלכלה.  

במטרה לסייע להם לפגוש לקוחות ולהצליח להתאושש מהירידה בהכנסות, ישראכרט תעמיד לטובת עסקים קטנים את כל הכלים הדיגיטליים, השיווקיים והפרסומיים שלה ללא עלות.

ישראכרט קוראת לעסקים קטנים לפנות אליה באמצעות הטופס המקוון באתר לתת פרטים על העסק וסוג השירותים והמוצרים המוצעים. מוקד עסקים ייעודי ייצור קשר עם העסקים שיעמדו בקריטריונים להגדרה כעסק קטן ויפעל לקידומם בפלטפורמות האפקטיביות ביותר עבורם - בקידום ממומן בפייסבוק, בחשיפה בנכסים הדיגיטליים של ישראכרט לרבות באתר האינטרנט ואפליקציית החברה ובחשיפה אקטיבית ללקוחות הפרטיים של החברה באמצעות דיוורים. זאת, כמובן, ללא עלות כספית לעסקים ותוך הקצאת משאבים רבים של החברה, לרבות מימון הפעילות בצורה מלאה.

במהלך זה ישראכרט הציבה לעצמה יעד לסייע בהתאוששות הנדרשת תוך קידום ופרסום של מאות עסקים, הרישום לעסקים לתכנית זו יהיה פתוח עד 6.11.23.

מהלך זה מצטרף להקלות וההטבות שפרסמה החברה ומיועדות לעסקים, בהן מוקד טלפוני ייעודי לעסקים מעוטף עזה והדרום, דחיית תשלומי קרן של הלוואות קיימות ב-3 חודשים,  3 חודשים חינם של שירות ניהול וקבלת תשלום מרחוק וכן הלוואה דיגיטלית מידית עד 20 אש"ח ב-20 תשלומים בתנאים מועדפים.

רן עוז, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מסר: "אנחנו חיים במציאות שאיש לא ציפה לה, המגיעה בשיאה של תקופה כלכלית מאתגרת ממילא. ניסיון העבר במצבי חוסר וודאות, ובראשם תקופת הקורונה, מלמד כי הראשונים להיפגע כלכלית הם העסקים הקטנים שכל אחד מאיתנו מכיר וקונה מהם בתקופות שגרה. אנחנו שומעים את המצוקה של העסקים הקטנים ומתוך הבנה שהמצב המאתגר עשוי ללוות אותנו לתקופה ארוכה, בחרנו לפעול ולסייע להם להתאושש מהירידה בהכנסות. עם כל הקושי, מצב הרוח הירוד וחוסר הפניות לצרוך את השירותים והמוצרים שהיינו רגילים להם לפני ה- 7 באוקטובר, עלינו כחברה להתגייס ולסייע לעסקים הקטנים לעמוד על הרגליים בהיותם העורף הכלכלי של מדינת ישראל".