רווחי ענקית התקשורת בזק גדלו ברבעון השלישי של השנה ב־13.7%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ל־357 מיליון שקל. מתחילת 2023 הרוויחה החברה כמיליארד שקל - עלייה של 9.1%. החברה צופה כי הרווח השנתי יסתכם ב־1.32 מיליארד שקל. בזק נשלטת על ידי קרנות השקעה ומנוהלת על ידי רן גוראון. כיו"ר הדירקטוריון משמש גיל שרון. בזק מחזיקה בבעלות על פלאפון, yes ובזק בינלאומי, והיא ספקית האינטרנט והתקשורת הקווית הגדולה בישראל.

הרווח ברוטו הגיע ל־974 מיליון שקל - גידול של 2.9%. החובות ירדו ב־11% ל־5 מיליארד שקל. ההכנסות נותרו כמעט ללא שינוי, והסתכמו ב־2.3 מיליארד שקל. זה מוסבר בגידול בהכנסות yes בקיזוז ירידה בדמי קישוריות בפלאפון. ההכנסות מתחילת השנה גדלו ב־1.9% ל־6.9 מיליארד שקל. עובדי בזק קווי יזכו למענק של 75 מיליון שקל, בעקבות ההסכם הקיבוצי. בבזק מציינים כי למלחמה אין השפעה מהותית על הפעילות ועל תוצאותיה העסקיות. מצב הנזילות ומצבה הפיננסי מאפשרים לה לתפקד היטב, ללא צורך בגיוסי הון. עם זאת, לא ברורות בשלב זה ההשפעות בהמשך הדרך.

בזק חצתה את רף שני מיליון משקי הבית בחיבור לרשת הסיבים, וחצי מיליון מנויים על התשתית. לדברי גיל שרון, היו"ר: "גם בתקופה זו אנו ממשיכים להשקיע בתשתית ובשירותים שאנו מספקים, מתוך ראייה ארוכת טווח. לאחר שלוש שנים, אני פורש בעוד מספר חודשים כדי לצאת לדרך שבה אוכל לתרום מניסיוני ולהשביח חברות במגוון תחומים. הביצועים העסקיים והתפעוליים שלנו מתבטאים בתוצאות פיננסיות מצוינות".
עוד אמר: "מצב הנזילות ומצבה הפיננסי של החברה מאפשרים לנו לתפקד היטב ללא צורך בגיוסי חוב. לקבוצה קיים גידור לא מבוטל לחשיפות לסיכונים פיננסיים על פי מדיניות החברה".

לדברי המנכ"ל רן גוראון: "מתחילת הלחימה ראינו עלייה חדה בשימוש בשירותים שלנו, הנדרשים במיוחד בימים אלה. פעלנו כדי לעבות את ליבת הרשת, והיא עומדת היטב בעומסים, לצד פעילות בשטח בכל הארץ". אילן סיגל, מנכ"ל חברות הבת, ציין: "פלאפון ו־yes נרתמות מאז תחילת הלחימה למאמץ הלאומי, והן דואגות להמשכיות התפעולית של תשתיות התקשורת והשירות".

פלאפון הרוויחה הרבעון 48 מיליון שקל - גידול של 17% בהשוואה לתקופה המקבילה. הרווח הנקי הסתכם ב־49 מיליון שקל, וזו ירידה של 10.9% בהשוואה לרבעון המקביל. המלחמה פגעה במכירת ציוד קצה בחברה ובהכנסות על שירותי נדידה (הכנסות מחו"ל). רווחי yes הסתכמו ב־40 מיליון שקל, בהשוואה לכמיליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות עלו ב־4.1% - ל־328 מיליון שקל, הודות לעלייה בצירוף לקוחות לחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים, חבילות תוכן ושיתופי פעולה בינלאומיים. מספר מנויי הטלוויזיה עומד על 576 אלף לקוחות.
במלחמה נפתחו ערוצי פרמיום בחינם, הכוללים ערוצי ילדים, ספורט וספריות ילדים. בוטל החיוב לתושבי העוטף, שדרות ויישובי הצפון שפונו מבתיהם.

הכנסות בזק בינלאומי בתשעת החודשים של 2023 הסתכמו ב־908 מיליון שקל - ירידה של 1.3%, בשל ירידה בהכנסות משירותי אינטרנט ללקוחות פרטיים. הרווח מתחילת השנה זינק ב־64.5% ל־51 מיליון שקל. החברה עצרה בעקבות המלחמה גבייה מלקוחות פרטיים ועסקיים ביישובי העוטף, הדרום והצפון שפונו. החברה מסייעת בהקמה ושדרוג של קווי אינטרנט וברכש ציוד ליחידות צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה.