כלכלת המלחמה עושה את שלה, והדבר ניכר במאפייני צריכת הלקוחות. רשת מחסני חשמל מדווחת על זינוק של פי 90 במכירות טרנזיסטורים ושל פי 70 במכירות טלפונים ביתיים בחודש הלחימה. העיר שבה נמכרו הכי הרבה "מוצרי חירום" היא אשדוד, ואחריה ראשון לציון, רחובות ונס ציונה. הגידול מוסבר בין השאר בצורך בשהייה בממ"ד במהלך האזעקות והרצון להתעדכן במה שקורה בחוץ.

נתניהו וסמוטריץ' סיכמו: תוארך כהונתו של נגיד בנק ישראל
מגיע לכם כסף? מערכת הפיצויים של האוצר למלחמה נפתחה | בדקו

מתחילת הלחימה נרכשו ברשת 16,800 טרנזיסטורים FM/AM, המופעלים בסוללות AAA במחירים של כ־100 שקל לטרנזיסטור. באוקטובר גם היה גידול של פי 70 במכירות הטלפונים. הטלפון השולחני הנמכר ביותר הוא טלפון פנסוניק דגם TS 500 שנמכר ב־78 שקל והדגם האלחוטי הנמכר ביותר הוא T201 שמחירו 155 שקל.

על רקע זה, תקיים רשת מחסני השוק ביום שישי הקרוב זו הפעם החמישית את מבצע המכירות העונתי הכולל את חנות האונליין. המבצע מכונה Yellow Friday (המקביל ל־Black Friday), כולל מוצרים הרלוונטיים למלחמה כמו מוצרי תינוקות, כלי בית, ניקיון, מתוקים, מזון יבש ועוד.

תמהיל המבצעים ייחשף ביום חמישי בעמוד הפייסבוק ובקבוצות וואטסאפ, ותקף בכל הפורמטים: מחסני השוק, מחסני השוק בשבילך, מחסני השוק בסיטי וקו־אופ שופ.

מהנהלת הרשת נמסר: "מסורת זו צוברת תאוצה, הודות למודעותו הגוברת של הצרכן לצרכנות נבונה הרלוונטית במיוחד לתקופת המלחמה. כיום, קיימת חשיבות עליונה יותר מתמיד לחיסכון, כך שאנו מציעים הנחות על אלפי מוצרים במחירים משתלמים שאין להם אח ורע בשוק".