פיתוח חדש לשעת חירום: סגולי (SAGOLE) היא מערכת ניתוח פרופיל פיננסי ישראלית ראשונה ויחידה מסוגה המנגישה לעסקים קטנים ובינוניים בכל תחום את היכולת לבצע ניתוח פיננסי-עסקי באוטומציה מלאה. בימים שבהם עסקים רבים חווים קושי כלכלי ועסקי משמעותי ולא יכולים להרשות לעצמם רכישת שירותי ייעוץ פיננסי ואף על רואי החשבון מצוי עומס רב מהרגיל, בשנה האחרונה עבדו מיטב המוחות על הפתרון האידיאלי- מערכת טכנולוגית חכמה שבתוך שניות ספורות מציגה לכל בעל עסק את כל נתוני העסק בממשק ניהול נוח ומתקדם באוטומציה מלאה, לדוגמא - אפיון וניתוח פרופיל פיננסי, חיווי מגמות חיוביות ושליליות.

כמו כן, גם הצגת יחסים פיננסים ואיתנות פיננסית, בחינת פרופיל פיננסי והגדרת תנאי סף או פרמטרים נבחרים לבחינה, הפקת מסקנות פרקטיות לשיפור ושימור וגם פרמטרים נוספים שיצטרפו בעתיד הקרוב כמו הפקת הערכת שווי בקליק, הפקת תכנית עסקית ופרדיקציות עסקיות בקליק, בחינת קבוצת חברות וסנכרון כלל הנתונים במקום אחד נוח ונגיש לכדי דוח מרכז, איתור פעילות אנומלית ו\או חשודה ועוד.

סגולי יודעת לקבל מגוון מסמכים פיננסים בפורמטים שונים, ולייצר מהם, בתוך שניות ספורות, ממשק ניהול נוח ויעיל לבחינת העסק עבור מטרות שונות ומגוונות לרבות בחינת מתן אשראי ומתן שירותים פיננסים נוספים לעסק, ובכך לייתר את מלאכת הניתוח הידנית ואת טעויות האנוש הכרוכות בהזנת הנתונים באופן ידני.

זמן קצר לפני יציאת המערכת לשוק המקומי החלה מלחמת חרבות ברזל והמערכת עברה התאמה ייעודית לשעת חירום ומאפשרת מתן כלים חיוניים לתקופת המלחמה בהם: בחינת גובה הנזק בעקבות המלחמה, חישוב אוטומטי של סכום המענק המגיע לעסק, יצירת בקשת הלוואה ושיגורה למספר רב של גורמי מימון וזאת בתוך שניות, בזמן אמת ובחיסכון משמעותי של כוח אדם ומשאבים תפעוליים יקרים.

עסקים רבים חווים כעת תקופה מאתגרת ובהתאם לכך הוחלט לפתוח את SAGOLE לשימוש חינמי לחלוטין לכולם עד 30.1.24. 

בעקבות העומס החריג שחל על הרשויות שאחראיות על חלוקת המענקים לעסקים ועל הלוואות לעסקים בערבות המדינה קיימות תקלות וליקויים רבים שבעקבותיהם עסקים רבים לא מקבלים את הסכום המלא לו הם זכאים או תשובות לא מדויקות בנוגע לבקשותיהם עקב טעויות אנוש, שנגרמות מעומס שכוח האדם הקיים לא מצליח לענות עליו. סגולי מהווה פתרון מדויק וחדשני בדיוק בזמן עבור כ-500,000 עסקים בישראל, אשר מחזור המכירות שלהם הינו בטווח של 300,000 שקלים ועד 400 מיליון שקלים.

מאחורי המערכת עומדים ירין ברק יועץ פיננסי בכיר ב-12 השנים האחרונות ואיש העסקים והיזם רוני פרפורי, ויחד עם הצוות הטכנולוגי של החברה, סגולי מספקת מענה חדשני ומהיר עבור צרכיו החיוניים של כל עסק בישראל.

צפו בסרטון הדגמת שימוש במערכת:

ירין ברק, מנכ"ל ושותף מייסד: "הויז'ן שלנו הוא לייצר תו תקן פיננסי חדש בישראל. התחום שלנו כיום מאופיין כמיושן ומסורתי ואין נכון לכעת פתרון חכם ואוטומטי למלאכת הניתוח הפיננסי. הכל ידני וחשוף לטעויות אנוש, צורך שעות רבות, ודורש הבנה פיננסית עמוקה. אנחנו רוצים להפוך את כל הנושא לפשוט. בין אם אתה בעל עסק או גוף פיננסי, סגולי תקרא עבורך את החומר הרלוונטי ותציג לך כל מה שאתה צריך לדעת על העסק בלחיצת כפתור. מכאן, יש לך כל המידע הנדרש לטובת קבלת החלטה מהירה, יעילה, ונבונה". 

עוד אמר: "בימים אלו אנו משיקים את סגולי חרבות ברזל. ביצענו התאמות והוצאנו בזריזות גרסה בחינם שתסייע לכל בעל עסק להבין מהו גובה המענק שמגיע לו, מבלי לחכות שרואה החשבון יתפנה (עמוס בימים אלה, מובן..) או לשלם כסף לאנשי מקצוע שיסייעו לו במלאכת ההגשה.  מעבר לזה, הצורך באשראי בתקופה הזו הינו אקוטי עבור מרבית העסקים בישראל - סגולי מאפשרת לייצר בקשת הלוואה מקצועית ומנומקת בשניות ולשתף אותה עם גורם המימון של העסק, אשר תקל על גורם המימון להבין את הסיטואציה ולספק אשראי בסכום הנדרש, בתנאים המתאימים ביותר לעסק, והכי חשוב במהירות".