רשת מלונות דן עוברת לאנרגיה ירוקה. הנהלת החברה חתמה עם אלקטרה פאוור (זרוע האנרגיה של קבוצת אלקו) על הסכם לאספקת חשמל ירוק ממקורות אנרגיות מתחדשות. ההחלטה לבחור באלקטרה התקבלה במכרז בין כמה ספקים.

רשת דן תרכוש מאלקטרה חשמל ירוק בהיקף של עד 75% מצריכת החשמל בעשר השנים הקרובות. שווי העסקה נאמד ב־300־350 מיליון שקל, והחיסכון בהוצאה לחשמל נאמד במיליוני שקלים לשנה. ספק החשמל הבלעדי של הרשת היה עד היום חברת החשמל.

מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה שמסבה את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות מתחדשים. העסקה גם תואמת את החזון של מלונות דן, ששמה דגש על אנרגיית בת־קיימא, איכות הסביבה והפחתת פליטות גזי החממה.

החתימה על ההסכם נערכה בנוכחות מנכ"ל מלונות דן שלומי טחן, סמנכ"ל פיתוח עסקי רון פדרמן, מנכ"ל אלקטרה פאוור חן מלמד ומשנה למנכ"ל אלקטרה פאוור עמית פרגמנט. צפוי כי יותר ויותר בתי מלון עתירי שימוש בחשמל יעברו בעתיד הקרוב לאנרגיה חלופית כדי לחסוך בהוצאות.

פדרמן: "מלונות דן פועלת לקידום אנרגיית בת־קיימא ושמירה על איכות הסביבה. הובלנו את המהלך בשיתוף אלקטרה פאוור, שתספק חשמל ירוק עבור 75% מצריכת החשמל שלנו".