איש העסקים והיזם אשר מוכר בעיקר כחלוץ בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, פז פליישר, בצעד מפתיע ומעניין. הוא החליט לשים את הסיכונים בצד ולהעז בגדול ולהגריל לעוקביו כ-250,000 ש"ח.

פליישר ידוע כאחד שעורך הגרלות ומחלק פרסים לקהל שלו. ההגרלה הראשונה שערך והייתה בעצם החשיפה הנרחבת הראשונה שלו, הייתה טיסה זוגית לתאילנד שהתקיימה לפני כמה שנים בלבד, ומאז הפרס שמגריל רק משתבח וגדל. רק בן 26 וכבר בעל רקורד עסקי שלא מבייש יזם וותיק. רבים כבר שמעו עליו כיזם שהגריל רכב טסלה בשווי 200 אלף שקלים לפני מספר חודשים. אם כן, למרות החששות ואי הוודאות השוררים מעל ראשם של אינספור יזמים ואנשי עסקים בצל המלחמה, פליישר לא מאמין בעשייה מתוך פחד אלא מתוך תשוקה, עבודה קשה ולקיחת סיכונים. 

ביום א' הקרוב (24.12.23) בשעה 18:00, יגריל בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו, רבע מיליון שקלים חדשים. ההגרלה מיועדת לציבור הרחב (18+), מאוד פשוטה להרשמה, אינה כרוכה בתשלום ואין צורך לעשות שום דבר מיוחד על מנת להשתתף בה. נותר רק לעקוב אחר פז פליישר – Paz Flaysher, לשתף את פוסט ההגרלה, לשלוח הודעה בפרטי "ביצעתי את השלבים" ונרשמתם.  

היום ב18:00, הזוכה המאושר יבחר באקראיות ויועברו לחשבונו הפרטי בהעברה בנקאית רבע מיליון שקלים חדשים. עו"ד רז עטיה, יערוך את ההגרלה, כאשר כל התהליך ייערך בשידור חי. ההגרלה מתבצעת באישור משרד האוצר באמצעות וועדת ההגרלות ובליווי עורך דין.