2024 נפתחה בסימן של שינויים ניהוליים במשק, ובמינוי של כמה בעלי תפקיד בכירים - כאשר אחד המינויים הבולטים הוא של גיורא בר דעה, לשעבר מנכ"ל קבוצת שטראוס, לתפקיד יו"ר רב־בריח. עידן זוארץ המנכ"ל מסיים חמש שנות כהונה, ויפרוש ב־1 באפריל.

בשורות רעות: תעריף החשמל יעלה שוב; כמה אתם צפויים לשלם?
דמיונות של משקיעים: מה מסתתר מאחורי כל השקעה? 

באופן מפתיע, הוא יוחלף על ידי בעל השליטה שמואל דונרשטיין, שגם ימונה כחבר דירקטוריון. יגאל מורן, מנכ"ל חברת הבת נוריאלי, מונה למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל התפעול. בימים אלה משלימה החברה מהפכה תפעולית, שבמסגרתה הושלמה בנייתו של שלב א' של קריית רב־בריח באשקלון. זאת לצד רכישה של ארבע פעילויות בתחום מוצרי הבנייה, הזכוכית, ייצור מוצרי איכות הסביבה, ואחסנה.

ואילו חברת כלמוביל שבניהול יניב שירזי, בעלת חברת האנרגיה החלופית אנרפוינט, מינתה את אביב פפר מנכ"ל אנרפוינט לסמנכ"ל אנרגיה בכלמוביל. פפר שימש בשנים האחרונות בתפקידים בכירים בשטראוס מים וכמנכ"ל תמי 4. הוא יחליף את ניר פלג שכיהן כמנכ"ל בשש השנים האחרונות.

ולמינוי נוסף: ניב הלוי, לשעבר מנכ"ל קפה לנדוור, מונה למנכ"ל רשת חינאווי Wine & More. הלוי מגיע עם ניסיון של למעלה מ־20 שנה בתפקידי ניהול בכירים במשק, בדגש על עולמות הקמעונאות, הקולינריה והמשקאות. המינוי מגיע לקראת מהלכים עסקיים, כולל התרחבותה לאפיקים נוספים.

רשת חינאווי היא מהמובילות בשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה עשרה סניפים, המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון.