הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות אורן קקון

אורן קקון, בן 39 מרחובות, בעל סוכנות ביטוח ופיננסים מתאר את תקופת המלחמה  כתקופה מאתגרת גם בקרב תחום הביטוח בישראל. 

"עם ישראל עובר זמנים לא פשוטים במיוחד לאור אירועי 7/10/23 והמלחמה המתמשכת שפגעה בכולנו. ישנה עלייה בפניות בנושא פדיונות והלוואות. לקוחות ומתעניינים פונים במטרה למשוך כספים ואנחנו כחלק מההתגייסות הלאומית מעניקים את השירותים ללא עלות".

"אורן מציין ומדגיש שלא בכל מצב כדאי למשוך חסכונות שמניבים תשואות גבוהות או לחילופין אפשר להיפגע במשיכתם בגין תשלום מס גבוה ולכן לפעמים מומלץ לקחת הלוואה על חשבון קרן פנסיה או קרן השתלמות בריבית משתלמת. פניות רבות מגיעות גם בנושא של ביטוח חיים , אנשים חוששים לעתיד הכלכלי של משפחתם ורוצים לבטח את עצמם כדי לדאוג ליקיריהם. בעולם של חוסר ודאות, הרצון לגונן על המשפחה ולהבטיח את עתידה הכלכלי הוא רצון לגיטימי.

במצב שבו אנחנו שרויים שהעול הכלכלי מהווה אתגר לא פשוט אורן ממליץ על שני ביטוחים: ביטוח מחלות קשות וכמובן ביטוח חיים. אלו שני מצבי קיצון שלצערנו נפוצים ומצריכים עוגן כלכלי. כמו כן אורן ממליץ לבצע בדיקה במסלולים של מוצרי החיסכון והפנסיה ולבדוק לא רק דמי ניהול אלא האם המסלול מניב תשואות, יש לפעמים מסלולים הפסדיים.

התאמה נכונה של מסלול קרן הפנסיה תהווה חסכון ארוך טווח ורווח כלכלי משמעותי. אורן קקון בעל תואר ראשון במימון ותואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בר אילן. מזה כעשור עוסק בתכנון כלכלי למשפחה. סוכן ביטוח ומתכנן פנסיוני בעל רישיון מורשה מטעם משרד האוצר. מתמחה בתחום בביטוחי בריאות, ריסק, פיננסי ופנסיוני.

אורות ביטוח ופיננסים מספק מענה בכל נושא כלכלי החל מביטוחים , פנסיה, פיננסיים, החזרי מס, ייעוץ משכנתה, צוואות, נדל"ן ועוד. הסוכנות עובדת עם כל החברות ומהווה בכך גורם אובייקטיבי ודואגת בפרט לטובת הלקוח.

אתר : kakun.co.il

כתובת משרידנו: בית אלה , יצחק מודעי 2 רחובות

הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות אורן קקון