חברת הסטארט אפ מעולמות הפוד-טק "Better Juice ltd" הודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה אסטרטגי עם תאגיד הענק "Ingredion Incorporated (INGR)", ספקית גלובלית מובילה של מרכיבים ותמציות לתעשיית המזון והמשקאות העולמית.
Ingredion יובילו סבב גיוס השקעות מסדרה A עבור Better Juice אשר יאפשר את האצת החדרת הטכנולוגיה פורצת הדרך להפחתת הסוכר, אל שוק המיצים האמריקאי. טכנולוגיית הפחתת הסוכר פורצת הדרך שפיתחה Better Juice, ממירה סוכרים פשוטים במשקאות מבוססי מיץ טבעי, תרכיזים ונוזלים אחרים המכילים סוכר.
החברה פיתחה טכנולוגיה אנזימטית הנשענת על מספר פטנטים בלעדיים, אשר ממירה סוכרים לסיבים תזונתיים ולסוכרים בלתי ניתנים לעיכול, תוך שמירה על הפרופיל הטבעי של ויטמינים, מינרלים וחומצות אורגניות במוצר הסופי. "שותפות חשובה זו עם Ingredion מרגשת במיוחד", כך אומרת גלי ירום, מייסדת ומנכ"לית משותפת בחברת Better Juice, "היא משתלבת בצורה מושלמת עם האסטרטגיה שלנו לחדור לשוק בצפון אמריקה. ב- Ingredion התרשמו מטכנולוגיית ה- Non-GMO הבלעדית שלנו ומהשימוש הנרחב שלה במגוון יישומים. מהלך זה ללא ספק יפתח דלתות לחברות מזון ומשקאות המחפשות פתרון טבעי להפחתת הסוכר במוצריהם".
ברית זו תאיץ את מסע היציאה שלנו לשוק", מסביר ד"ר ערן בלצ'ינסקי, מייסד ומנכ"ל משותף ב- Better Juice "תמיכת ההון של Ingredion תאפשר לנו להרחיב את הטכנולוגיה שפיתחנו לנוזלים נוספים בעלי מקורות טבעיים של סוכר, כמו חלב, בירה ויין".
הישג זה מגיע בעקבות השותפות המבוססת של Better Juice עם GEA Group, אחת מספקיות טכנולוגיית עיבוד המזון הגדולות בעולם. מאז 2022, הטכנולוגיה פורצת הדרך של GEA Better Juice Sugar Converter Skid נכללת במרכז החדשנות של GEA בהאוס, גרמניה. Better Juice משתפת פעולה עם GEA לייצור הביוריאקטור, ויחד הם מתקינים את הטכנולוגיה המתקדמת במתקני ייצור של לקוחות רבים.
הפתרון הטכנולוגי של Better Juice התקדם בהצלחה לקנה מידה מסחרי בארצות הברית. בשנים האחרונות הוא אף הוכיח את יכולות שיתוף הפעולה המוצלחות עם יצרני מיצים הן בארצות הברית והן באסיה, כך שכיום חברות אלו ניצבות במקום המאפשר להן להתקדם לשלב הבא של המסחור. Better Juice במוכנות מלאה כעת לשלב החדירה לשוק, עם יכולת מוכחת לעבד 250 מיליון ליטר של מיץ בשנה.
Ingredion Incorporated (INGR) שבסיסה בפרברי שיקגו, היא ספקית פתרונות מרכיבים עולמית מובילה המשרתת לקוחות ביותר מ-120 מדינות, בשנת 2022 הציגה מחזור מכירות שנתי של כ-8 מיליארד דולר נטו. Ingredion הופכת דגנים, פירות, ירקות וחומרים צמחיים אחרים לפתרונות ורכיבים בעלי ערך מוסף לשווקי המזון, המשקאות, התזונה לבעלי חיים, הבירה והתעשייה.