קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום על בחירתה כזוכה ראשית באחד מהמכרזים הגדולים במדינה, מכרז מינהל הרכש הממשלתי באגף החשב הכללי במשרד האוצר, לאספקת שירותי תקשורת קווית נייחת למשרדי הממשלה, יחידות הסמך וכן גופים נלווים.

למרות שהדולר נחלש: היבואנים הגדולים ממשיכים להעלות מחירים | הרשימה המלאה
אחרי החרם על ההתנחלויות: בן אנד ג'ריס מקימה מפעל חדש בישראל

פרטנר משמשת כספק הראשי למשרדי הממשלה מזה כעשור ועתה למעשה זכתה בחידוש החוזה לתקופה של 4 שנים עם אופציה להארכת ההתקשרות ב-6 שנים נוספות. היקף המכרז לתקופת ההתקשרות מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת המכרז, תספק פרטנר התקנת קווי טלפוניה וציוד תומך, מתן שירות ותמיכה טכנית, שירותי אבטחת מידע, גיבוי ואינטגרציה, שירותי ניתוב שיחות מתקדמים, תחזוקה שוטפת, תפעול מערכות מידע ובקרה ועוד. על-מנת לתמוך במתן השירותים, תעמיק פרטנר את פריסת הסיבים האופטיים באתרי הלקוחות, שמספרם צפוי לגדול עם השנים.

את הזכייה במכרז הובילה חטיבת הלקוחות העסקיים של פרטנר, שהובילה בשנה שעברה גם את הזכייה במכרז התקשורת הענק של לאומית שירותי בריאות. החטיבה העסקית בפרטנר מספקת פתרונות לעסקים במגוון תחומים: IT, אינטגרציה, אבטחה, ענן ועוד.

סמנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת פרטנר, אבי דבורה: "אנחנו גאים לזכות זו הפעם השנייה בהבעת אמון מצד המדינה ורואים במכרז אבן דרך חשובה להמשך ביסוסה של פרטנר בשוק המוסד".