אסם נסטלה הודיעה היום (רביעי) על העלאת מחירים בחלק ממוצריה ומותגיה המוכרים בעד 9%. בין המוצרים שיתייקרו נמצאים המותגים טבעול, סלטי צבר, ואף אטריות למרק וחטיפי שוקולד.

ברקת טוען כי רק תחרות אמיתית תביא לירידת מחירים - אבל שוכח דבר אחד
למרות שהדולר נחלש: היבואנים הגדולים ממשיכים להעלות מחירים | הרשימה המלאה

בחברה ציינו כי "בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים של חלק קטן ממוצרי החברה שמושפעים בצורה המשמעותית ביותר מהתייקרויות אלו: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד. מוצרים אלה מהווים כ-14% מסך מוצרי החברה בלבד אשר רובם מיוצרים במפעלי התעשייה בדרום. המחירון יעודכן בטווח של כ- 9%-3%, המהווה כ- 1% מכלל מחירון החברה.

"במהלך השנה האחרונה החברה השלימה מהלכי התייעלות עמוקים ביחידות החברה, לצד השקעה של 150 מיליון שקל בבניית מפעל טבעול חדש בצמידות למפעל צבר, לטובת ייעול תהליכי הייצור. עם זאת, ההתייקרויות המצטברות הניכרות מחייבות אותנו לבצע התאמה חלקית ומתונה של המחירון, המפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות, כאשר את רובן אנו ממשיכים לספוג".