רשת בתי הקפה ג'ו, הנשלטת על ידי קבוצת דלק, תקים, בשיתוף רשת ההסעדה עידית של מלונות דן, רשת בתי קפה במקומות עבודה, כך נודע ל"מעריב". על פי תוכנית העבודה, במהלך 2024 תקים החברה עשרה בתי קפה, שיפעלו במתכונת מלאה של הרשת.

בתי קפה הראשונים ייפתחו באתרי ההסעדה של חברת רפאל והם צפויים לשדרג את חוויית ההסעדה. עידית היא מהמובילות בענף, ומספקת מדי יום 75 אלף ארוחות, בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק.

רפאל היא הראשונה שתיהנה מהמיזם החדש אולם בהמשך הוא יורחב למקומות כמו אלביט מערכות, משרד ראש הממשלה, קבוצת אדמה, חברת המכוניות כלמוביל ועוד. לחברה מחזור הכנסות של 350 מיליון שקל בשנה, והיא מעסיקה 1,200 עובדים ביניהם מנהלים, שפים, טבחים, בריסטות, אנשי שירות ונהגים.

רן כצמן מנכ"ל עידית: "במסגרת האסטרטגיה, הוחלט להנגיש מותגים ידועים ברמת איכות גבוהה. התקשרנו עם קפה ג'ו המתמחה בפתרונות קפה וארוחות קלות לדרך. לאחר תקופת פיתוח, התאמנו את מוצרי הרשת לנוחיות לקוחותינו. רשת קפה ג'ו לעסקים תהיה הפתרון המיוחד שלנו להסעדה חלבית".

אופיר קרניצמן, מנכ"ל קפה ג'ו: "שיתוף הפעולה יביא איתו חדשנות קולינרית וקמעונאית. ההתמחות שלנו בג'ו היא להביא את חוויית בית הקפה לסטנדרט חדש, וזה בדיוק מה שנעשה ברפאל ובמקומות נוספים".